پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

علاوه بر ماسک چه کارهایی بدن را در برابر ویروس کرونا محافظت می‌کند؟

خرید ماسک و استفاده از آن در شرایطی که تمامی دنیا با بیماری مهلک کرونا دست و پنجه نرم می‌کند یکی از ضروری‌ترین کارهایی است که هر فردی باید به نوبه خود انجام دهد تا از ابتلای خود و دیگران به این بیماری جلوگیری نماید. ما در این مطلب قصد داریم ویژگی‌های یک ماسک خوب

اختصاصی کرونا

کد خبر : 57820
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵

کرونا :

علاوه بر ماسک چه کارهایی بدن را در برابر ویروس کرونا محافظت می‌کند؟

خرید ماسک و استفاده از آن در شرایطی که تمامی دنیا با بیماری مهلک کرونا دست و پنجه نرم می‌کند یکی از ضروری‌ترین کارهایی است که هر فردی باید به نوبه خود انجام دهد تا از ابتلای خود و دیگران به این بیماری جلوگیری نماید. ما در این مطلب قصد داریم ویژگی‌های یک ماسک خوب را به شما معرفی کنیم تا هنگام خرید ماسک بدانید چه ماسکی برای شما مناسب است. همچنین به راهکار دیگری از جمله تقویت سیستم ایمنی بدن، بخصوص تقویت سیستم ایمنی کودک در این شرایط اشاره خواهیم کرد که می‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید در برابر این بیماری مقاومت کرده و از ابتلای خود و فرزندتان به این بیماری جلوگیری کنید و یا چنانچه به این بیماری مبتلا شدید بدن شما بتواند با این بیماری مبارزه نماید. به دلیل آن که ویروس کرونا هر روزه شکل‌های متنوعی از خود نشان می‌دهد، نمی‌‎توان گفت که بچه‌ها به طور حتم در مقابل این بیماری مصون هستند. بنابراین بهترین کار اول پیشگیری و در وهله بعدی تقویت بدن است. در انتها نیز با معرفی داروخانه آنلاین مرکز معتبری را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید هر نوع محصول و داروی پزشکی و بهداشتی و .. را به صورت آنلاین و بدون نیاز به خارج شدن از منزل خریداری کرده و درب منزل دریافت نمایید.

علاوه بر ماسک چه کارهایی بدن را در برابر ویروس کرونا محافظت می‌کند؟ 5

چه نوع ماسکی ما را از ابتلا به بیماری کرونا محافظت می‌کند؟

پیش از آن که یک ماسک خوب و کارآمد را معرفی کنیم، لازم است چند نکته را در مورد استفاده از ماسک یادآوری کنیم. برای افرادی که هر روز برای رفتن به سرکار از خانه خارج می‌شوند، توصیه می‌کنیم روزی دو الی سه مرتبه متناسب با زمانی که بیرون از منزل هستند ماسک خود را تعویض نمایند. لازم است شما هر ۴ ساعت یکبار نسبت به تعویض ماسک خود اقدام نمایید و ماسک استفاده شده را بدون برخورد با دست داخل سطل زباله بیندازید. نکته مهم بعدی آن است که هنگام خرید ماسک آن را در بسته‌های چند عددی تهیه کنید تا زمانی که قصد خارج شدن از منزل دارید با نبود ماسک مواجه نشوید.

از ابتدای شروع پاندمی کرونا تاکنون تحقیقات مفصلی بر استفاده از ماسک برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری صورت گرفته است و در نهایت این نتایج نشان داده است که ماسک‌های N۹۵ از نوع بدون سوپاپ و پس از آن ماسک‌های جراحی یا پلی پروپلین بهترین عملکرد را در جلوگیری از گسترش ذرات ریز بزاق دارد. یعنی هنگامی که فردی از آن این نوع ماسک‌ها استفاده می‌کند هنگام حرف زدن، عطسه و یا سرفه تا حد بسیار زیادی از پرتاب شدن ذرات ریز بزاق که می‌تواند حاوی ویروس کرونا باشد جلوگیری خواهد کرد. بنابراین فرد بیمار و یا ناقل می‌توانند تا حد زیادی از انتقال بیماری به دیگران جلوگیری کنند، ضمن آن که استفاده افراد سالم از این نوع ماسک‌ها نیز کمک می‌کند تا این ویروس نتواند وارد سیستم تنفسی شود و فرد را مبتلا نماید. در حال حاضر خرید ماسک N95 و ماسک جراحی را می‌توانید در بسته‌های چند عددی از داروخانه آنلاین انجام دهید.

هرگونه اقدام اسرائیل در الحاق کرانه باختری با پاسخ پشیمان کننده مقاومت فلسطینی همراه خواهد بود
دنبال کنید

تقویت سیستم ایمنی بدن بزرگسالان

علاوه بر ماسک چه کارهایی بدن را در برابر ویروس کرونا محافظت می‌کند؟ 6

پیشتر اشاره کردیم که علاوه بر استفاده از ماسک فرد می‌تواند با تقویت سیستم ایمنی بدن، خود را نه تنها در برابر ابتلا به بیماری کرونا بلکه در برابر سایر بیماری‌ها که به صورت فصلی شیوع پیدا می‌کنند نیز مقاوم نماید. همچنین با تقویت سیستم ایمنی بدن، می‌توان هنگام ابتلا به هر نوع بیماری، توان بیشتری برای مقابله با آن پیدا کرد. درست است که همه ما از یکسری موارد غذایی استفاده می‌کنیم و این مواد تا حدی پروتئین‌ها و ویتامین‌های بدن ما را تامین می‌کنند اما باز این اتفاق به صورت صددرصد نخواهد افتاد، زیرا یا مواد غذایی از کیفیت بالایی برخوردار نیست و یا جذب ویتامین‌ها به لحاظ شکل اشتباه مصرف مواد غذایی آن طور که باید جذب بدن نمی‌‎شود. بنابراین استفاده از مولتی ویتامین‌ها که شامل ویتامین‌های A و C، D و E می‌شوند و یا اسید فولیک، زینک و امگا می‌تواند در تقویت سیستم ایمنی بدن تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

تقویت سیستم ایمنی کودک

در مورد کودکان نیز شرایط حساس‌تر است و از آن جا که گاهی بیماری‌های فصلی و انواع ویروس‌ها و باکتری‌ها می‌تواند بر روی سلامتی کودکان تاثیر بگذارد با تقویت سیستم ایمنی کودک می‌توانید به میزان زیادی از ابتلای آن‌ها به انواع بیماری جلوگیری کرده و یا مقاومت بدن آن‌ها را برای طی کردن دوره بیماری افزایش دهید. حتما دیده‌اید که کودکان در مهدکودک و یا در مدرسه همیشه دچار سرماخوردگی می‌شوند و از همسالان خود بیماری را دریافت می‌کنند و این چرخه همچنان ادامه دارد. برای جلوگیری از این حالت و یا برای برخی کودکانی که غذا نمی‌خورند و پدر و مادر باید با سعی و تلاش بیشتری به آن‌ها غذا بخورانند و یا بچه‌هایی که به اصطلاح بد غذا هستند، استفاده از مکمل‌ها و داروهای تقویت سیستم ایمنی کودک می‌تواند بسیار کارآمد باشد. شما می‎‌توانید با صلاحدید و تجویز پزشک کودک‎تان در صورت نیاز از داروهایی مانند شربت ایموفیکس، امگا ۳، قرص جویدنی دیفنس یا شربت ایمیوس و ایموژن جهت تقویت سیستم ایمنی بدن آن‎ها استفاده نمایید.

جزئیات کمیسیون امنیت ملی با فرماندهان اطلاعات سپاه / نفوذ
دنبال کنید

درباره داروخانه آنلاین

این روزها بی‌شک بیرون رفتن از خانه جز برای انجام موارد ضروری، آن هم بدون رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند خطرساز باشد و افرادی که بیماری کرونا را دست کم می‌گیرند نمی‌دانند که در صورت ابتلا به این بیماری چنانچه از نوع خفیف نباشد، چه شرایط سخت و اغلب ناگواری در انتظار آن‌ها خواهد بود. پس اگر نمی‌توانیم به لحاظ کاری و معیشتی در خانه بمانیم، با رعایت اصول بهداشتی، خرید ماسک و استفاده از آن و شستن مرتب دستگاه با صابون و تقویت سیستم ایمنی بدن، کمک کنیم تا حداقل امکان شیوع و ابتلا به بیماری را تا جایی که ممکن است کاهش دهیم. ما در این بخش تصمیم داریم داروخانه آنلاین دکتر شهبازی را به شما معرفی کنیم تا در صورت نیاز در هر زمان از شبانه روز بتوانید محصولات بهداشتی و پزشکی، داروهای مکمل و تقویتی جهت تقویت سیستم ایمنی کودک و بزرگسال و همچنین دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی و .. را بدون نیاز به خارج شدن از خانه سفارش داده و خریداری نمایید.

علاوه بر ماسک چه کارهایی بدن را در برابر ویروس کرونا محافظت می‌کند؟ 7

داروخانه آنلاین دکتر شهبازی به آدرس الکترونیکی www.darookhaneonline.com تمامی محصولات مورد نیاز شما در حوزه پزشکی شامل مکمل‌های دارویی که خرید آن‌ها بدون نسخه پزشک امکان پذیر است و همچنین ضدعفونی کننده‌ها، انواع ماسک و همچنین محصولات آرایشی و بهداشتی و .. را در اختیار مشتریان قرار داده است. شما می‌توانید هر آنچه نیاز دارید را با اطمینان از تاریخ تولید و انقضای آن انتخاب کرده و پس از وارد کردن به سبد خرید خود در سایت و پرداخت مبلغ آن از طریق درگاه‌های امن پرداخت، خرید خود در کوتاه‌ترین زمان درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi