چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

ظرفیت نیروهای انقلابی کهگیلویه و بویراحمد در سطح مدیریت کلان مغفول مانده است / سیاسون کهگیلویه و بویراحمد گاهی فهمشان از انتخابات با بهره‌مندی از مشارکت مردم در اداره امور فاصله دارد

کرونا ؛نشست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد (اصولگرایان) با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد. به گزارش کرونا، شامگاه (شنبه ۱۱ بهمن ماه ۹۹) نشست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد (اصولگرایان) با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد. محمدصادق درفشی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 56971
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۷
کرونا ؛نشست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد (اصولگرایان) با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.
به گزارش کرونا، شامگاه (شنبه ۱۱ بهمن ماه ۹۹) نشست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد (اصولگرایان) با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.
محمدصادق درفشی نماینده جوانان و عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، اظهار داشت: سیاسون استان کهگیلویه و بویراحمد گاهی فهمشان از انتخاب و انتخابات با واقعیات بهرمندی از مشارکت مردم در اداره امور فاصله دارد و هنگامیکه در مسند تصمیم سازی می‌نشینند گویی آن ۵۰، ۶۰ و در مواردی ۷۰ درصدی که به آن‌ها رأی نداده‌اند حقی در برخورداری از مواهب ندارند و نسبت به طرفداران خود در درجه دوم به آن‌ها می‌نگرند.»
متن صحبت‌های درفشی به شرح زیر است؛
در شهریور ۱۳۳۳، هنگام کوچ پائیزه عشایرغیور بختیاری نوزادی چشم به جهان گشود که تقدیرش بر این بود در تاریخ ایران اسلامی نقشی برجسته برعهده گیرد. در نوجوانی و هنگامی که ۱۷ سال بیشتر نداشت به واسطه فعالیت سیاسی پنج ماه در زندان انفرادی ساواک سپری کرد.
هر چند که در سال ۵۳ با رتبه ممتاز در رشته مهندسی مکانیک دانشگاه علم و صنعت تهران پذیرفته شد اما، فهم مناسب او از شرایط موجود و لزوم مبارزه با استبداد و استعمار منجر به ترک دانشگاه و تشکیل ساختاری برای مبارزه با طاغوت تحت عنوان منصورون شد. در آستانه بازگشت امام خمینی رضوان الله تعالی به کشور، گروه منصورون حفاظت از امام انقلاب را بر عهده گرفت.
عشق به امام و انقلاب او را در پیشانی و خط مقدم دفاع از انقلاب قرار داد. با شعله ور شدن جنگ تحمیلی جوان انقلابی و پرشور آن روز، فرماندهی سپاه پاسداران را در دفاع از انقلاب و ایران اسلامی بر عهده گرفت. آری، برادر محسن جبهه و جنگ را می گویم. نامی آشنا و توانمند در کسب افتخارات چشمگیر و ناکام کننده استکبار شرق و غرب.
برادر محسن، شما خود مصداقی واقعی از خیل جوانانی بودید که با باور به ما می‌توانیم توانستید این انقلاب را به ثمر نشانید و از آن به خوبی مواظبت کنید. شما خود مصداق عینی تجربه تاریخی تکیه به نیروی جوان در ساختن و توسعه ایران اسلامی هستید. پس بر این ایده‌ام که بهترین تبیین گر این حقیقت هستید.
برادر محسن بسیار خوشحالیم که امروز در خانه خودت با جنابعالی مصاحبت و همنشینی داریم. زاگرس همواره یادگار دلیر مردانی است که نامی نیک در حفاظت از ایران و فرهنگ و تمدن غنی آن بر عهده داشته‌اند. این سرزمین در هر دوره نامی را به یادگار دارد از آریوبرزن بگویم یا سردار دلیر گیلویه. البته فرزندان این خطه از ایران اسلامی همرزمان شما در جبهه و جنگ خاطرات فراموش نشدنی از دلاوری و ایثار و شهادت به یادگار گذارده‌اند که مصداق آن در پد خندق زینت آرای فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت است.
هر چند این استان با انقلاب شکوهمند اسلامی از مواهب نظام اسلامی بهرمند شده و نگاه به مناطق محروم و لزوم عدالت در توزیع منابع در راستای توسعه این استان از واقعیاتی است که هر ناظر منصفی را در مقایسه با دوران طاغوت به تحسین وا می‌دارد اما، ظرفیت‌های انسانی و اقتصادی استان نگاه ویژه‌تری را می‌طلبد.
استانی که فقط در نفت ۲۵ درصد از منابع ارزی کشور را تأمین می‌کند و با توانمندیهای بالقوه معدنی و اقتصاد گردشگری، مضاف بر این، با داشتن نیروی انسانی کارآمد و جوان چشم انتظار توجه بیشتر در این بخش است.
زیبنده این استان با چنین توانمندیهایی نیست که آمار ناهنجاری‌ها، فقر، بیکاری، خودکشی و اعتیاد در آن نگران کننده باشد.
قطعاً به صحنه آوردن مردم و تقویت مشارکت عمومی از دست آوردهای مهم انقلاب اسلامی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم است. اما متاسفانه سیاسون این استان گاهی فهمشان از انتخاب و انتخابات با واقعیات بهرمندی از مشارکت مردم در اداره امور فاصله دارد و هنگامیکه در مسند تصمیم سازی می‌نشینند گویی آن ۵۰، ۶۰ و در مواردی ۷۰ درصدی که به آن‌ها رأی نداده‌اند حقی در برخورداری از مواهب ندارند و نسبت به طرفداران خود در درجه دوم به آن‌ها می‌نگرند.
ما گلایه داریم که با داشتن ظرفیت‌های برجسته‌ای از نیروهای انقلابی، متاسفانه در سطح مدیریت کلان، نیروی انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد مغفول مانده است. شخصیت‌های خدوم و انقلابی همانند آقایان دکتر هدایت خواه و دکتر خلقی پور و سایر فرزندان این مرز و بوم از سرمایه‌های این سرزمین و ایران اسلامی هستند، بر این اساس خواهان توجه ویژه در این خصوص و لزوم کادرسازی از فرزندان انقلابی این خطه از ایران اسلامی در مدیریت کلان کشوری هستیم.
جناب دکتر رضایی، از جنابعالی به عنوان فرزند شایسته انقلابی قوم پر افتخار لر انتظار داریم در کیفی کردن نیروی انسانی ایران اسلامی و به ویژه زادگاهمان زاگرس، بذل توجه فرمایید تا همه با هم و در کنار هم در ساختن ایران اسلامی و تحقق هدف بزرگ انقلاب یعنی بر پایی تمدن نوین اسلامی به تعبیر حضرت امام خامنه‌ای کوشا باشیم.
جناب دکتر رضایی؛ از جنابعالی که سرد و گرم انقلاب را چشیده‌ای انتظار می‌رود؛ اکنون که به تعبیر مقام معظم رهبری در پیچ تاریخی انقلاب قرار داریم و معاندان داخلی و خارجی طمع در انقلابی کرده‌اند که خونبهای صدها هزار جوان رشید این مرز و بوم است؛ با وحدت نیروهای انقلابی بدخواهان انقلاب را یکبار دیگر نا امید و سرعت حرکت به سوی آرمانهای رفیع انقلاب را بیشتر کنید.

نماینده مجلس؛ احداث مجتمع چند منظوره ویژه معلولان کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi