جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

رفع مشکل 40 هکتار زمین ایثارگران در منطقه شرف آباد یاسوج بعد از 25 سال / پرداخت کامل مطالبات خانواده شهدا / تکلیف مجتمع توانبخشی و فرهنگی ایثارگران یاسوج بعد از 15 سال / راه‌اندازی شعبه ویژه جامعه ایثارگری در دستگاه قضای استان

کرونا ؛مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد مردمی شهیدپرور و ایثارگری هستند و هر کاری که برای آنها انجام بدهیم، کم است. به گزارش کرونا، سید منصور موسوی با اشاره به برخی از اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در این سال‌های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 56691
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴

کرونا :

رفع مشکل 40 هکتار زمین ایثارگران در منطقه شرف آباد یاسوج بعد از 25 سال / پرداخت کامل مطالبات خانواده شهدا / تکلیف مجتمع توانبخشی و فرهنگی ایثارگران یاسوج بعد از 15 سال / راه‌اندازی شعبه ویژه جامعه ایثارگری در دستگاه قضای استان
کرونا ؛مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد مردمی شهیدپرور و ایثارگری هستند و هر کاری که برای آنها انجام بدهیم، کم است.
به گزارش کرونا، سید منصور موسوی با اشاره به برخی از اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در این سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: مجتمع توانبخشی و فرهنگی ایثارگران یاسوج بعد از ۱۵ سال بلاتکلیفی دو باره احیاء شد و اکنون این پروژه ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی تصریح کرد: این پروژه حق جامعه ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد که متأسفانه به دلایلی خوابیده بود و الحمدالله در یک مکان بسیار خوب و بکر در حال ساختن است. این یک قدم اساسی برای جامعه ایثارگری و خانواده شهید است.
موسوی گفت: از جمله این که در چهار شهرستانی که ساختمان بنیاد شهید نداشتند یعنی باشت و چرام و بهمئی و لنده ابتدا ساختمان‌هایی برای آن‌ها خریداری شد و سپس با هزینه‌هایی که انجام شد تغییر کاربری صورت گرفت و اکنون این شهرستان‌ها هم ساختمان ملکی در خورشان جامعه ایثارگری دارند و برای این کار درسال ۹۶ یک میلیارد تومان هزینه شد.
وی از راه اندازی شعبه ویژه جامعه ایثارگری در دستگاه قضای استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: به منظور تکریم جایگاه خانواده شهدا و ایثارگر شعبه‌ویژه ایثارگران در دادگستری کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شد.
  موسوی با بیان اینکه ۹۳ درصد از گلزارهای شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد را ساماندهی کرده‌ایم، افزود: اعتبارات ساماندهی گلزار شهدا استانی است. و بنده با توجه با کمبود اعتبارات پای درب رئیس بنیاد شهید کشور نشستیم تا توانستیم اعتبارات لازم را برای ساماندهی ۷۰ گلزار شهدا به دست بیاوریم.
وی با بیان اینکه کارهای زیادی را در بی‌پولی انجام دادیم، بیان کرد: ساماندهی گلزار شهدای یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد را انجام دادیم. مرکز استان پیشانی استان است و هنگامی که مسئولان کشوری به استان سفر می‌کنند در اولین قدم به زیارت گلزار شهدای یاسوج می‌روند که لازم بود تغییراتی در این گلزار ایجاد شود و نمای بیرون آن انجام شد و خرده‌کاری‌ها و همچنین مقاوم‌سازی آن با ۴۰۰ میلیون تومان انجام شد.
موسوی به تفاهم نامه بنیاد شهید با صدا و سیما اشاره کرد و گفت: در راستای تبیین و توسعه فرهنگ شهادت و ایثارگر کارهای خوبی را با صدا و سیما انجام دادیم.
   رفع مشکل 40 هکتار زمین ایثارگران در منطقه شرف آباد یاسوج بعد از 25 سال / پرداخت کامل مطالبات خانواده شهدا / تکلیف مجتمع توانبخشی و فرهنگی ایثارگران یاسوج بعد از 15 سال / راه‌اندازی شعبه ویژه جامعه ایثارگری در دستگاه قضای استان 3
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با پیگیری‌های آقای اوحدی ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران مطالبات خانواده شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و هزینه درمان ایثارگران استان نیز به روز شده است.
وی به مظلومیت‌های استان در حوزه ایثارگری هم گریزی زد و گفت: شهید زرین فرزند استان کهگیلویه و بویراحمد است، اما در استان‌های دیگر روی آنها مانور می‌دهند.

موافقان و مخالفان شهردار سی‌سخت چه گفتند؟/از اذعان به پاکدستی شهردار تا دل نگرانی ارباب رجوع
دنبال کنید

بیشتر بخوانید:

امام جمعه پاتاوه: مدیران آتش به اختیار عمل کنند / دلشادیان: ضرورت راه اندازی نمایندگی اداره کل بنیاد شهید در بخش پاتاوه / موسوی: تکلیف مجتمع توانبخشی و فرهنگی ایثارگران یاسوج بعد از ۱۵ سال / پرداخت کامل مطالبات خانواده شهدا / / شکایت بنیاد شهید از ۱۶ دستگاه دولتی / مشکل مهم ۴۰۰ خانواده شهید مجرد

موسوی در پایان گفت: راه اندازی نمایندگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگر استان کهگیلویه و بویراحمد باتوجه به درخواست امام جمعه محترم شهر پاتاوه رابررسی ودر چاچوب قانون در دستور کار قرار می‌دهیم.
موسوی با اشاره به مستمری جامعه هدف ابراز داشت: برقراری مستمری ۶۰۰ نفر از ایثارگران در سال جاری عملیاتی شده است و برای ۷۸۰ نفر از والدین معظم شهدا و … حق مراقبت مشخص شده است، و همچنین حل مشکل ۴۰ هکتار از زمین‌های منطقه شرف آباد بعد از ۲۵ سال وانجام جلسات متعدد دوساله در شهرداری واستانداری که جا دارد از این عزیزان تشکر ویژه نمایم.
وی یکی از مشکلات اصلی استان را مربوط به خانواده ۴۰۰ شهید مجرد عنوان کرد و اظهارداشت: این ۴۰۰ شهید مجرد استان بدون حکم حقوقی بوده‌اند که نمایندگان مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس حتماً پیگیر این مشکل برای استان و کل کشور باشند. در حالی که ده‌ها هزار خانواده شهید در کشور چنین مشکلی دارند و این خانواده‌ها به همین دلیل که حکم حقوقی ندارند با سختی و مرارت و با حداقل دریافتی زندگی را سپری می‌کنند.
موسوی تاکید کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد ۹۳۶ شهید مجرد دارد.
وی به بیکاری جامعه ایثارگران گریزی زد و گفت: ۱۶ دستگاه در استان کهگیلویه و بویراحمد نیرو استخدام کرده‌اند و سهمیه خانواده شهدا و ایثارگر را رعایت نکردند و پرونده آنها در سازمان بازرسی در دست پیگیری است.

آخرین جزئیات کشف دلارهای جعلی در یاسوج
دنبال کنید

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi