سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

کرونا ؛ در حکمی از سوی معاون وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید امیررضا عابدینی به سمت مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد. بیشتر بخوانید: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد تغییر می‌کند/ چه کسی جایگزین غلام‍‌پور می‌شود / جواد غلام پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم شد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 56666
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴

کرونا :

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
کرونا ؛ در حکمی از سوی معاون وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید امیررضا عابدینی به سمت مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

بیشتر بخوانید:

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد تغییر می‌کند/ چه کسی جایگزین غلام‍‌پور می‌شود / جواد غلام پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم شد

 به گزارش کرونا، بعد از کش و قوس‌های زیاد، سید حسین دهدشتی معاون امور دولت، مجلس و استان‌ها وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حکمی سید امیررضا عابدینی را به سمت سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیبلویه و بویراحمد منصوب کرد.
عابدینی دارای مدرک تحصیلی ارشد کامپیوتر و پیش از این معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد بوده که به عنوان جانشین جواد غلامپور معرفی شده است.
  مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد 3
جواد غلام‌پور مدیرکل سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد طی حکمی به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم منصوب شد.
عابدینی از نیروهای اصلاح طلب است.

به گزارش کرونا، در متن این حکم آمده است:
جناب آقای سید امیررضا عابدینی
نظر به تعهد، تخصص و شایستگی جنابعالی به موجب این حکم جنابعالی را به سمت سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب می نمایم.
امید است با اتکال به خداوند متعال، دانش و مهارت های فنی و مدیریتی، استفاده از نظرات جوانان و نخبگان، تأسی از آموزه‌های امام راحل (ره) و فرامین مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی)، در راستای پیشبرد روزافزون اهداف دولت محترم و بر اساس شرح وظایف ابلاغی موفق و مؤید باشید.

4 کشته حاصل تصادف در محور گله دار-مُهر
دنبال کنید

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi