پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

سفیر ایران در فرانسه: امیدواریم شاهد جهانی دور از خشونت، جنگ، تحریم و ترور باشیم

سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه اظهار امیدواری کرد که در سال پیش رو شاهد جهانی آرام و دور از خشونت و جنگ و تحریم و ترور، نابرابری و تبعیض و بی‌عدالتی‌هایی که همواره با جان و روح بلند آدمی سر جنگ و ناسازگاری داشته و دارند، باشیم. کرونا آنلاین؛ «بهرام قاسمی» در پیامی به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 56510
تاریخ انتشار : شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ - ۰:۳۴

کرونا :

سفیر ایران در فرانسه: امیدواریم شاهد جهانی دور از خشونت، جنگ، تحریم و ترور باشیم

سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه اظهار امیدواری کرد که در سال پیش رو شاهد جهانی آرام و دور از خشونت و جنگ و تحریم و ترور، نابرابری و تبعیض و بی‌عدالتی‌هایی که همواره با جان و روح بلند آدمی سر جنگ و ناسازگاری داشته و دارند، باشیم.

کرونا آنلاین؛ «بهرام قاسمی» در پیامی به مناسبت سال نو میلادی نوشت: میلاد حضرت مسیح (ع) و فرارسیدن سال نو میلادی را به مردم و دولت فرانسه تبریک و تهنیت گفته و  بهترین آرزوهای خود را تقدیم می‌دارم.

به گفته سفیر ایران در فرانسه، سال ۲۰۲۰ در حالی به انتها می‌رسد که جهانِ هنوز آکنده از معضلات لاینحل عدیده‌ای چون پدیده شوم تروریسم، خشونت، استانداردهای دوگانه، از صور گوناگونی از تجاوز، اشغالگری و ترورهای هدفمند رنج می‌برد.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: جهان فراتر از تمامی مصائب بر جای مانده، در این سال به‌گونه‌ای سخت و غافلگیرکننده با پاندمیِ شوم کووید-۱۹ روبرو شد که علاوه بر گرفتن جان هزاران هزار نفر از جهانیان، آغازی بر  روندهای جدید جهانی و دگرگونی‌های شگرف با آینده‌ای نامعلوم در همه عرصه‌های قابل تصور در زندگی آدمیان گردید.

قاسمی خطاب به مردم فرانسه تصریح کرد: من به عنوان سفیر سرزمین مردمان آزاده، استقلال طلب و متکی بر تاریخ و فرهنگ غنی که برای شرافت انسان و دفاع از کیان فرهنگ و تمدن چندهزار ساله خود منشاء تحولات مثبت بسیاری بر مردم جهان بوده است، در این روزهای پایان سال ۲۰۲۰ و همزمان با میلاد پیامبر بزرگ، حضرت عیسی مسیح (ع)، باید از تمامی آنانی که در کشور شما و البته همه کشورهای جهان جان خود را در کارزار و مبارزه سخت و تلخ با کووید ۱۹ از دست دادند، یاد کنم و یاد تمام زنان و مردانی که در این لحظات شادی‌بخش و امیدآفرین در کنار خانواده خود نیستند گرامی‌بدارم.

دشمن آخرین نفس‌هایش ‌را می‌کشد/ اراده ‌سیاسی آمریکا دیگر نافذ نیست/ فرار رسواکننده استکبار از منطقه آغاز شد
دنبال کنید

وی ادامه داد: ما و شما و دیگر مردمان جهان باید با صدایی رسا بار دیگر از تمامی‌کادر درمان و فرشتگان نجات که سرسختانه با به خطرانداختن جان خویش برای نجات هم نوعان خود مبارزه ای سخت را تحمل  کردند و  در گوشه گوشه جهان جان و روح خود را صرف این مبارزه جانفرسا کردند و نیز از تمامی دانشمندان، پزشکان و محققینی که با تلاش بی وقفه در جهت یافتن راه‌های درمان این بیماری و پیشگیری از این کشتار بی رحمانه تاریخی نقطه عطفی را در زندگی آدمیان رقم زدند، ستایش کنیم.

به گزارش ایرنا، سفیر ایران در فرانسه با بیان اینکه امید آنکه در سال پیش رو شاهد جهانی آرام و دور از خشونت و جنگ و تحریم و ترور، نابرابری و تبعیض و بی عدالتی‌هایی که همواره با جان و روح بلند آدمی سر جنگ و ناسازگاری داشته و دارند، باشیم، خاطرنشان کرد: باز و بار دیگر باید امید داشت و تلاش کرد تا سال ۲۰۲۱ سال مهار کووید ۱۹، سال صلح و امنیت و سال توام با درک و فهم همگان در صیانت از کرامت و شکوه و عظمت زیست شاهکار خلقتِ خداوند یعنی انسان در پرتو آزادی، استقلال و توسعه و رشد اقتصادی و رفاه همگانی در گستره عدالت و برابری باشد.

http://www.qudsonline.ir/news/733354/سفیر-ایران-در-فرانسه-امیدواریم-شاهد-جهانی-دور-از-خشونت-جنگ

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi