جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بررسی ابعاد ترور شهید فخری زاده و مقابله با تحرکات سرویس‌های جاسوسی بیگانه

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تشریح آخرین اقدامات صورت گرفته در مورد پیگیری ترور شهید فخری زاده در نشست اعضای این کمیسیون با وزیر اطلاعات و معاوین ن وی خبر داد کرونا آنلاین: ابوالفضل عمویی در گفتگو با خبرنگار کرونا آنلاین، اظهار داشت: سید محمود علوی وزیر اطلاعات و معاوین نوی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 56401
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳

کرونا :

بررسی ابعاد ترور شهید فخری زاده و مقابله با تحرکات سرویس‌های جاسوسی بیگانه

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تشریح آخرین اقدامات صورت گرفته در مورد پیگیری ترور شهید فخری زاده در نشست اعضای این کمیسیون با وزیر اطلاعات و معاوین ن وی خبر داد

کرونا آنلاین: ابوالفضل عمویی در گفتگو با خبرنگار کرونا آنلاین، اظهار داشت: سید محمود علوی وزیر اطلاعات و معاوین نوی با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  گزارشی از عملکرد خود در حوزه امنیتی، مقابله با نفوذ دشمن، اشراف خارجی و مباحث فنی در این زمینه‌ها ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: در این جلسه همچنین بخش‌های ذیربط وزارت اطلاعات، توضیحاتی درباره پیگیری‌های صورت گرفته در مورد حادثه ترور  دانشمند شهید محسن فخری زاده و شناسایی عوامل این ترور ارائه کردند. 
وی خاطرنشان کرد: در این نشست علاوه بر این  گزارشی درباره اقدامات صورت گرفته از سوی وزارت اطلاعات، علیه تحرکات سرویس‌های اطلاعاتی دشمن و گزارشی از پرونده حبیب فرج الله چعب، سرکرده گروهک تروریستی حرکت النضال (گروهک عامل حمله تروریستی به رژه روز ارتش در اهواز)هم ارائه شد. 
اشراف اطلاعاتی این وزارتخانه نشان می دهد که دشمنان سرمایه گذاری مالی و رسانه ای زیادی برای نفوذ فرهنگی صورت داده اند.

عمومی گفت: اشراف اطلاعاتی این وزارتخانه نشان می‌دهد که دشمنان سرمایه‌گذاری مالی و رسانه‌ای زیادی برای نفوذ فرهنگی صورت داده‌اند.

وی یادآور شد: در این جلسه نمایندگان حاضر از زحمات سربازان گمنام امام زمان(ع) در مقابله با تهدیدات قدردانی کردند و ضمن تأکید بر توجه به ابعاد مختلف حفظ امنیت مردم، بر حمایت کمیسیون امنیت ملی از تقویت فعالیت‌های وزارت اطلاعات تاکید کردند.

مطالبه ۶۳۶ میلیون پوندی انگلیس به ایران پیگیری شود
دنبال کنید

http://www.qudsonline.ir/news/732169/بررسی-ابعاد-ترور-شهید-فخری-زاده-و-مقابله-با-تحرکات-سرویس-های

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi