پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

با موافقت رهبری زمان بررسیFATF در مجمع تمدید شد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از موافقت رهبر انقلاب با تمدید زمان بررسی FATF در مجمع خبر داد. کرونا آنلاین؛ حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اشاره به بحث تایید موافقت رهبر انقلاب با تمدید زمان بررسی FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 56359
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲

کرونا :

با موافقت رهبری زمان بررسیFATF در مجمع تمدید شد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از موافقت رهبر انقلاب با تمدید زمان بررسی FATF در مجمع خبر داد.

کرونا آنلاین؛ حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اشاره به بحث تایید موافقت رهبر انقلاب با تمدید زمان بررسی FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: روز گذشته در جلسه ای که آقای رضایی نیز در آن حضور داشتنند، آقای رضایی گفتند که مقام معظم رهبری با درخواست آقای روحانی برای تمدید زمان بررسی FATF در مجمع تشخیص موافقت کرده اند.

وی گفت: بنده دقیق نمی دانم مجمع تشخیص از چه زمانی بررسی مجدد FATF را آغاز خواهد کرد اما مسئله این است که بررسی مجدد به معنای تایید یا رد این لایحه نیست.

مصباحی مقدم افزود: وقتی می گوییم قرار است لایحه FATF مجدد بررسی شود یعنی امکان رد یا تایید این لایحه وجود دارد و ممکن است در بررسی مجدد، اعضای مجمع تشخیص به رد یا تایید این لایحه رای بدهند.

انتهای پیام/

http://www.qudsonline.ir/news/732257/با-موافقت-رهبری-زمان-بررسیFATF-در-مجمع-تمدید-شد

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi