جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

کرونا ؛شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۳۵۸ نفر رسید. رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در ارتباط تلفنی با بخش خبری ساعت ۱۶ رادیو دنا از افزایش شمار قربانیان کووید ۱۹ استان کهگیلویه و بویراحمد به ۳۵۸ نفر خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۴ هم استانی بر اثر ابتلا

اختصاصی کرونا

کد خبر : 56208
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱

کرونا :

افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد
کرونا ؛شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۳۵۸ نفر رسید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در ارتباط تلفنی با بخش خبری ساعت ۱۶ رادیو دنا از افزایش شمار قربانیان کووید ۱۹ استان کهگیلویه و بویراحمد به ۳۵۸ نفر خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۴ هم استانی بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند.
پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۲۷۷ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۰۶ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۲۳ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.

   https://www.kebnanews.ir/images/docs/files/000428/nf00428409-2.jpg

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۱۸ هزار و ۷۰۰ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
یزدانپناه اضافه کرد: چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در وضعیت زرد و شهرستان‌های بویراحمد، گچساران، باشت و دنا در وضعیت نارنجی قرار دارند.
وی ادامه داد: کووید ۱۹ یک بیماری ویروسی است که هر چه جلوتر می‌رویم، علائم جدیدی از آن شناسایی می‌شود و اگر مداخله جدی انجام نشود، مشکلات عدیده‌ای را پدید خواهد آورد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: تا زمانی که واکسن قطعی و اثربخشی برای بیماری تولید نشود، راه‌های موجود شامل رعایت نکات بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری، عدم حضور در تجمعات و عدم خروج از خانه بجز در موارد ضروری است.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi