جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

رضا سلیمانی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی

سخنی با فرماندار جدید شهرستان بوکان

برادر عزیز و ارجمندم جناب آقای فرماندار ضمن خوش آمد گویی به حضرتعالی بعنوان نماینده ی عالی دولت “تدبیر و امید” در شهرستان بوکان بیان چند نکته را خالی از لطف نمی دانم و عنایت آن جناب را به آنها جلب می نمایم. امید دارم با عزم بلند و جدیت بالایی که از شما سراغ

اختصاصی کرونا

کد خبر : 55945
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷

کرونا :

سخنی با فرماندار جدید شهرستان بوکان

برادر عزیز و ارجمندم جناب آقای فرماندار ضمن خوش آمد گویی به حضرتعالی بعنوان نماینده ی عالی دولت “تدبیر و امید” در شهرستان بوکان بیان چند نکته را خالی از لطف نمی دانم و عنایت آن جناب را به آنها جلب می نمایم. امید دارم با عزم بلند و جدیت بالایی که از شما سراغ می رود بر انجام آنها به نحو احسن همت بگمارید و در طول خدمتتان اندیشه ی توسعه و آبادانی دغدغه همیشگیتان باشد و در خدمت منافع شهرمان و مردم شریف بوکان باشید.

نکته اول: برادر گرامی و ارجمندم جناب آقای امین زاده، بوکان بیش از هر زمان دیگری تشنه توسعه و پیشرفت همه جانبه است. مردمان این دیار حامی و پشتیبان شخص یا اشخاصی هستند که دل در گرو پیشرفت دارند، به دنبال مدیران جسوری هستند که با اعتقاد به کار شبانه روزی موانع سد راه را بر می دارند. آنچه امیدواریم حضرتعالی در مدتی که بر صندلی فرمانداری بوکان جلوس می کنید به کار ببندید این است که در ادامه روند توسعه شهرستان مثمر ثمر باشید و خستگی به تن راه ندهید و کار شبانه روزی را سر لوحه کار خود و همکارانتان قرار دهید تا از انبوه عقب ماندگی های این دیار جبران و کاسته شود.

نکته دوم: برادر گرامی و ارجمندم جناب آقای امین زاده حضرتعالی عهده دار بالاترین مقام اجرایی شهرستان هستید باید بدانید اولویت های شهر نیازمند شناسایی است و باید همت عالی خود را مصروف انجام و حل آنها کنید و انتظار داریم با قدرت هر چه تمامتر دست به کار شوید و لحظه ای کارها و افراد را به حال خود فرو نگذارید.

برگزاری یادواره شهدا با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان
دنبال کنید

نکته سوم: برادر گرامی و ارجمندم جناب آقای امین زاده، همانگونه که اطلاع دارید مهمترین مشکل شهرستان اشتغال است که باید برای کاهش این معضل با هماهنگی و همکاری نماینده مجلس تدبیری زودهنگام و کارشناسی اندیشیده شود.

نکته چهارم: برادر گرامی و ارجمندم جناب آقای امین زاده، این شهرستان گر چه در ظاهر به نظر می رسد از ” اسب ” افتاده اما هرگز از ” اصل ” نیفتاده و نمی افتد. چرا که با داشتن مردمانی نجیب ، مؤمن ، اصیل و ریشه دار بی شک راه پیشرفت را باز خواهد یافت.

نکته پنجم: برادر گرامی و ارجمندم جناب آقای امین زاده، جایگاه و نقش قانونی شما ﻣﻰطلبد تا در چارچوب وظایف واختیارات قانونی خود ، با رعایت اصل تفکیک قوا واجتناب از هر گونه سوء دخالت های غیر قانونی و فراقانونی که شائبۀ قدرت طلبی وقدرت نمایی داشته باشد، با تعامل هر چه گسترده تر ، عمیق و منسجم و پایدار با کلیه مسئولین و تشکل های سیاسی قانونی ، تحقق و تقویت ضرورت دستیابی به وحدت و همدلی هر چه بیشتر در شهرستان بوکان را تسهیل وتسریع کنید.

نکته ششم: برادر گرامی و ارجمندم جناب آقای امین زاده، تلاش هر چه بیشتر برای جذب اعتبارات در جهت توسعه شهری و روستایی ، حمایت هر چه گسترده تر عملی و کارآمد از مؤسسات مردمی در حوزه های مختلف ، به ویژه تقویت نهاد مردمی شوراهای اسلامی شهر و روستاها ، تسهیل وتسریع عملیات اجرایی مصوبات قانونی ، نظارت دقیق بر عملکرد مسئولان اجرایی در چارچوب وظایف واختیارات قانونی ، برخورداری از روحیه مردمی و خدمتگزاری و پاسخگویی به مردم ، برخی از مهم ترین نیازهای بوکان و مطالبات مردم از فرماندار است.

عزم جدی قوه قضائیه در مقابله با فساد ؛ تقویت اصل استقلال قضائی
دنبال کنید

نکته هفتم: برادر گرامی و ارجمندم جناب آقای امین زاده، در بررسی کارنامه حضرتعالی مشاهده کرده ایم تعامل نقطه عطف و امیدی است که بیش از هر چیزی دیگر می توان از آن به نیکی یاد کرد. این تعامل از خصوصیات خوب و برجسته ایست که ما را بیش از این دل بسته حضورتان کرده است. از این ویژگی ارزشمند و گوهر گرانبها و نایاب انتظار می رود در شهرستان در همه امور به کار گیرد تا کارها و امورات شهرستان سریعتر رفع و رجوع گردد.

اکنون مردم بوکان امیدوارند پس از دو تغییر عمده ای که در سطح اول شهرستان روی داده است یعنی روی کار آمدن منتخب جدید شهرستان در مجلس و فرماندار جدید ، فصل جدیدی از پیشرفت و تعالی در برابر آنان گشوده شود و شاهد برداشتن گامهای مثبت در جهت شکوفایی شهرشان باشند.

در پایان ضمن خوش آمد گویی مجدد امیدواریم با حضور و درایت حضرتعالی بوکان عزیز قدم های استوارتری به سمت توسعه و پیشرفت بردارد و از شما انتظار می رود ضمن توجه به خواسته های به حق مردم در جهت کسب رضایتمندی حداکثری و مشورت با آنان ، اجتناب از شیوه خلف خویش ، دوری از شیوه مدیران تایم اداری و همکاری شایسته با نماینده منتخب، تمامی نیرو و توان خود را مخلصانه برای جبران عقب ماندگی این شهرستان بکار ببرید تا در پایان مأموریتان دعای خیر مردم بدرقه راهتان باشد.
عزت مستدام باد.

رضا سلیمانی
کارشناسی ارشد مدیریت دولتی

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi