شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کشف کالاهای قاچاق بیش از ۲ میلیارد ریال در گچساران / پلمپ ۲۰ واحد صنفی متخلف در این شهرستان

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف کالاهای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در محور شیراز به گچساران خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سید محمد موسوی” اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان گچساران در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی قضائی در محور

اختصاصی کرونا

کد خبر : 55714
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۹:۴۹

کرونا :

کشف کالاهای قاچاق بیش از ۲ میلیارد ریال در گچساران /  پلمپ ۲۰ واحد صنفی متخلف در این شهرستان

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف کالاهای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در محور شیراز به گچساران خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سید محمد موسوی” اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان گچساران در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی قضائی در محور شیراز به گچساران تور ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه خودروی وانت پراید و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.

موسوی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودروها ۱۰۰ دستگاه وای فای خانگی، ۱۲ هزار عدد دی وی دی خام، ۵ دستگاه انواع لوازم خانگی قاچاق کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به این که کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعلام کرده‌اند خاطرنشان کرد: ۲ نفر در این راستا دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

پلمپ ۲۰ واحد صنفی متخلف در گچساران

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از پلمپ ۲۰ واحد صنفی متخلف در راستای اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سید محمد موسوی” در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان گچساران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی و همچنین به منظور پیشگیری و مقابله با جرائم و پیشگیری از ویروس کرونا با همکاری اتاق اصناف، شبکه بهداشت و درمان، صنعت و معدن شهرداری از تعدادی واحد صنفی به صورت محسوس و نامحسوس بازدید کردند.

برق برخی از مناطق شهرستان بویراحمد همچنان قطع است
دنبال کنید

وی افزود: در اجرای این طرح ۲۰ واحد صنفی متخلف پر ریسک که بهداشت فردی و عمومی را رعایت نکردند و از دستورات شورای مرکزی کرونا در سطح شهرستان سرپیچی نمودند پلمپ شدند.

موسوی تصریح کرد: در ادامه این طرح به ۵۵۰ واحد صنفی نیز اخطار کتبی داده شد که در صورت عدم تعطیلی و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رفع مشکلات و عیوب موجود طی زمان مشخص نیز برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این ویروس بسیار خطرناک و در صورت انتشار وسیع و عدم اقدامات فوری درمانی می‌تواند به سرعت، مرگ فرد مبتلا را رقم بزند، از تمامی شهروندان و اصناف متخلف می خواهیم هشدار های لازم و تدابیر لحاظ شده را جدی بگیرند و با مأموران انتظامی نیز در امور نظارتی و پیشگیری همکاری لازم را داشته باشند.

برچسب‌ها: سرهنگ موسوی، فرمانده انتظامی، کالای قاچاق، کشف، گچساران، کرونا به نقل از رسانه ها

کشف کالاهای قاچاق بیش از ۲ میلیارد ریال در گچساران / پلمپ ۲۰ واحد صنفی متخلف در این شهرستان 3

  • فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف کالاهای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در محور شیراز به گچساران خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سید محمد موسوی” اظهار داشت: مأموران …
  • نویسنده:

    برچسب ها :

    ناموجود

    همسو با خبر روز

    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    logo-samandehi