پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کشف محموله قاچاق ۶ میلیاردی در گچساران

فرمانده انتظامی استان از کشف کالاهای قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در محور دیلم به گچساران خبر داد. به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ستاد “کیقباد مصطفایی” اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی آبشیرین شهرستان گچساران در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی قضائی در محور دیلم به گچساران تور

اختصاصی کرونا

کد خبر : 55388
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷

کرونا :

کشف محموله قاچاق ۶ میلیاردی در گچساران

فرمانده انتظامی استان از کشف کالاهای قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در محور دیلم به گچساران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ستاد “کیقباد مصطفایی” اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی آبشیرین شهرستان گچساران در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی قضائی در محور دیلم به گچساران تور ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به ۳ دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه کامیون ایسوزو به صورت کاروانی مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودروها کالاهای قاچاق شامل ۵۰ دستگاه مانیتور، ۵۰ دستگاه پایه مانیتور، ۲ دستگاه ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک، ۲ دستگاه ماشین ظرفشویی، ۱۵ دستگاه انواع لوازم خانگی، ۱۰۰ بست ژیلت، ۱۵۰۰ عدد انواع مواد خوراکی و بهداشتی قاچاق کشف و ضبط کردند.

مصطفایی با اشاره به این که کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۶ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند خاطرنشان کرد: ۴ نفر در این راستا دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

کشف محموله قاچاق ۶ میلیاردی در گچساران 3

  • فرمانده انتظامی استان از کشف کالاهای قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در محور دیلم به گچساران خبر داد. به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ستاد “کیقباد مصطفایی” اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی آبشیرین شهرستان گچساران …
  • نویسنده:

    برچسب ها :

    ناموجود

    همسو با خبر روز

    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    logo-samandehi