پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

بویراحمد و گچساران در وضعیت پر خطر کرونایی/ شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۱۸۷ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در ارتباط تلفنی با بخش خبری رادیو دنا از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان به ۱۸۷ نفر خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۴ هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 54489
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲

کرونا :

بویراحمد و گچساران در وضعیت پر خطر کرونایی/ شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۱۸۷ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در ارتباط تلفنی با بخش خبری رادیو دنا از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان به ۱۸۷ نفر خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۴ هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده است.
دکتر پرویز یزدانپناه با اشاره به افزایش نگران کننده شمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد افزود: هم اکنون ۳۳۹ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۱۵۲ نفر مبتلای قطعی و ۲۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
وی بیان کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۱۰ هزار مورد گزارش شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه از ۲۶۶ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه حدود ۵۰ درصد از موارد مثبت بوده است، اضافه کرد: بیشترین موارد مربوط به شهرستان بویراحمد ۷۷ درصد، گچساران ۸ درصد و ۱۵ درصد سایر شهرستان‌ها است.
وی ادامه داد: وضعیت شهرستان‌های بویراحمد و دنا در وضعیت پرخطر قرار دارند و در صورتی که مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند باعث افزایش مرگ و میر‌ها در این دو شهرستان می‌شود.
یزدانپناه ادامه داد: استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری فیزیکی، شرکت نکردن در تجمعات، عدم خروج از خانه بجز در موارد ضروری و شستن مکرر دست‌ها از مهمترین توصیه‌های ما به مردم است.
وی تاکید کرد: امیدواریم مردم شریف استان ضمن عمل به توصیه‌ها از مسافرت به استان‌های همجوار که در وضعیت قرمز و یا هشدار قرار دارند، خودداری کرده و سلامت خود و جامعه را به خطر نیندازند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: همچنین مردم باید از حضور در اماکن شلوغ و سربسته و یا در مکان‌هایی که احتمال آلودگی وجود دارد مانند موسسات پزشکی، مطب‌ها و بیمارستان‌ها بجز در موارد ضروری پرهیز کنند.

آخرین رنگ‌بندی کرونا در کهگیلویه و بویراحمد / سه شهرستان قرمز شدند
دنبال کنید

منبع: خبرگزاری صداوسیما

بویراحمد و گچساران در وضعیت پر خطر کرونایی/ شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۱۸۷ نفر رسید 3

  • به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در ارتباط تلفنی با بخش خبری رادیو دنا از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان به ۱۸۷ نفر خبر داد و …
  • نویسنده:

    برچسب ها :

    ناموجود

    همسو با خبر روز

    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    logo-samandehi