سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

شمار جانباختگان کرونا در استان به ۱۷۶ نفر رسید/ بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، گچساران، بهمئی و لنده

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کروناویروس استان کهگیلویه و بویراحمد به ۱۷۶ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۴ هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست دادند. به گزارش کرونا به نقل از رسانه ها به نقل از روابط عمومی دانشگاه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 54306
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۴

کرونا :

شمار جانباختگان کرونا در استان به ۱۷۶ نفر رسید/ بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، گچساران، بهمئی و لنده

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کروناویروس استان کهگیلویه و بویراحمد به ۱۷۶ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۴ هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست دادند.
به گزارش کرونا به نقل از رسانه ها به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۳۱۶ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۴۴ بیمار کرونایی قطعی بوده و ٢١ بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.
وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کروناویروس در کهگیلویه و بویراحمد ۹۴۴۱ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
 وی اظهارکرد: از ۲۵۲ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج، بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، گچساران، بهمئی و لنده و بقیه موارد در سایر شهرستان های استان بود.
 دکتر یزدانپناه خاطرنشان کرد: همزمانی کرونا و آنفلوآنزا شرایط سخت و پیچیده ای پیش روی ما قرار می دهد بنابراین توجه و حساسیت مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی باید بیش از پیش افزایش یابد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: روند ابتلا به کرونا در استان که از مرداد ماه به طرز فزاینده ای افزایش یافت و کهگیلویه و بویراحمد را در وضعیت هشدار و سپس قرمز و قرار داد هنوز فروکش نکرده است و این استان بر اساس اعلام وزارت بهداشت، همچنان در وضعیت قرمز و بحرانی قرار دارد و شهرستان بویراحمد نیز وضعیت خطرناکی را تجربه می کند.

وزیر کشور: ترکیب پروژه‌های ملی و استانی تحول بزرگی در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد کرده است
دنبال کنید

شمار جانباختگان کرونا در استان به ۱۷۶ نفر رسید/ بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، گچساران، بهمئی و لنده 3

  •  رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کروناویروس استان کهگیلویه و بویراحمد به ۱۷۶ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۴ هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس …
  • نویسنده:

    برچسب ها :

    ناموجود

    همسو با خبر روز

    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    logo-samandehi