جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تشکیل«قرارگاه مواسات» در کهگیلویه و بویراحمد

کهگیلویه و بویراحمد-نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه “ قرارگاه مواسات” در حال ساماندهی است، گفت: این کمک ها باید در یک جا بر محوریت مساجد متمرکز شود. به گزارش کرونا،نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه “ قرارگاه مواسات” در حال ساماندهی است،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 50750
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰

کرونا :

تشکیل«قرارگاه مواسات» در کهگیلویه و بویراحمد

تشکیل«قرارگاه مواسات» در کهگیلویه و بویراحمد 3

کهگیلویه و بویراحمد-نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه “ قرارگاه مواسات” در حال ساماندهی است، گفت: این کمک ها باید در یک جا بر محوریت مساجد متمرکز شود.

به گزارش کرونا،نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه “ قرارگاه مواسات” در حال ساماندهی است، گفت: این کمک ها باید در یک جا بر محوریت مساجد متمرکز شود.

حجت الاسلام “سید نصیر حسینی” افزود: عده ای از افراد جامعه کارمند و عده ای تحت پوشش سازمان های حمایتی کمیته امداد و بهزیستی هستند، ولی عده ای تحت پوشش هیچ نهادی نبوده و کارگر هستند و افرادی که در این ایام آسیب دیدند، باید شناسایی و حمایت شوند.

وی یادآور شد: افرادی که می توانند در این وادی کار کنند، باید با سرعت ظرفیت های خود را به میدان بیاورند و همکاری لازم را داشته باشند.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi