جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد

ارزش کالاهای کشف شده 7 میلیارد و 247 میلیون ریال،برآورد شده است

گروه استان ها-کهگیلویه و بویراحمد- جانشین فرمانده انتظامی استان، گفت: ۷ میلیارد و ۲۴۷ میلیون ریال کالای قاچاق از ۷ دستگاه خودرو در محور گناوه به گچساران کشف شد. ‌ سرهنگ “کیقباد مصطفایی” اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی شهرستان گچساران با هماهنگی مرجع قضائی در محور های مواصلاتی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 50538
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹

کرونا :

ارزش کالاهای کشف شده 7 میلیارد و 247 میلیون ریال،برآورد شده است

گروه استان ها-کهگیلویه و بویراحمد- جانشین فرمانده انتظامی استان، گفت: ۷ میلیارد و ۲۴۷ میلیون ریال کالای قاچاق از ۷ دستگاه خودرو در محور گناوه به گچساران کشف شد. ‌

سرهنگ “کیقباد مصطفایی” اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی شهرستان گچساران با هماهنگی مرجع قضائی در محور های مواصلاتی گناوه به گچساران ایست و بازرسی برپا کردند.

وی افزود: مأموران حین کنترل خودروهای عبوری محور گناوه به گچساران طی چند عملیات به ۷ دستگاه خودروی سواری به صورت کاروانی مشکوک شدند و آن ها را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان، بیان داشت: مأموران در بازرسی از این خودروها مقادیر قابل توجهی کالای فاقد اسناد گمرکی، کشف و ضبط کردند.
مصطفایی گفت: برابر نظر کارشناسان، ارزش کالاهای کشف شده ۷ میلیارد و ۲۴۷ میلیون ریال، برآورد شده است.

وی عنوان کرد: در این راستا ۷ متهم به همراه پرونده هایشان به اداره تعزیرات حکومتی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قاچاق از تهدیدهای مهم تولید و اشتغال ملی است، تصریح کرد: نیروی انتظامی قاطعانه با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد می کند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi