جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

استاندار مرکزی: هفتم تیر روزی ماندگار در تاریخ انقلاب است

ˈمحمد حسین مقیمیˈ عصر جمعه در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر از جمله ˈغلامرضا دانش آشتیانیˈ نماینده آشتیان در مجلس شورای اسلامی در این شهر افزود: شهید بهشتی و یاران با وفایش، با شهادت مظلومانه خود، جهل و نفاق را روسیاه کرده و نیات شوم گروه های کج‏اندیش را فاش کردند. وی هفتم تیر را

اختصاصی کرونا

کد خبر : 4907
تاریخ انتشار : شنبه ۷ تیر ۱۳۹۳ - ۲:۵۰

کرونا :

استاندار مرکزی: هفتم تیر روزی ماندگار در تاریخ انقلاب است

استاندار مرکزی: هفتم تیر روزی ماندگار در تاریخ انقلاب است 4

ˈمحمد حسین مقیمیˈ عصر جمعه در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر از جمله ˈغلامرضا دانش آشتیانیˈ نماینده آشتیان در مجلس شورای اسلامی در این شهر افزود: شهید بهشتی و یاران با وفایش، با شهادت مظلومانه خود، جهل و نفاق را روسیاه کرده و نیات شوم گروه های کج‏اندیش را فاش کردند.

وی هفتم تیر را روز خفت و خواری دشمنان اسلام و انقلاب دانست و اظهار کرد: عامل اصلی وقوع فاجعه هفتم تیر، منافقین و اربابان صهیونیست آنان بودند و در واقع آنان وقتی نتوانستند از پیروزی و پیشرفت انقلاب اسلامی جلوگیری کنند، به توطئه علیه جمهوری اسلامی و ترور شخصیت ها و افراد موثر روی آوردند.

وی ضمن توصیه به مردم برای مطالعه زندگی شهید بهشتی گفت: آن شهید والامقام از شخصیت هایی بود که علم، وارستگی، بصیرت و نظم را به خدمت کار تشکیلاتی در آورده و از همه این مسائل برای خدمت به نظام اسلامی حداکثر بهره برداری را کرده بود.

مقیمی بیان کرد: اثرگذاری ویژه این شخصیت بی بدیل انقلاب اسلامی، باعث کینه دشمنان شد تا جایی که منافقین او را هدف ترور قرار دادند، غافل از این که خون پاک و بی گناه آن شهید عظیم القدر، ریشه نفاق را در کشور خواهد خشکاند.

نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی نیزگفت : حادثه هفتم تیر نتیجه کینه توزی منافقان کوردل در اوایل انقلاب بود.

ˈعباس صلاحیˈ اضافه کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اوایل انقلاب برای نیل به اهداف شوم خود دست به ترور فیزیکی شخصیت هایی چون آیت الله بهشتی، محمد علی رجایی و محمد جواد باهنر زدند.

زخم کهنه مشکلات کارگران «نی بر» درمان شد
دنبال کنید

وی، خون شهدای هفتم تیر را پاسدار و محافظ انقلاب دانست و خاطر نشان کرد: خون این شهیدان والامقام موجب باروری درخت تناور انقلاب اسلامی شده است.

نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس ادامه داد: امروز وظیفه تک تک ما حفظ ارزش های انقلاب اسلامی ، جنگ تحمیلی و تبیین شخصیت شهدای هفتم تیر برای نسل های آینده است.

در هفتم تیرماه سال 1360 دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی، در حالی که جمعی از مسوولان نظام، همچون آیت‏الله‏ بهشتی رییس دیوان عالی کشور، چهار وزیر، 12 معاون وزیر و 27 نماینده مجلس، از جمله دکتر غلامرضا دانش آشتیانی نماینده مردم آشتیان در مجلس شورای اسلامی در نشست هفتگی حزب حضور داشتند، بر اثر بمب گذاری منافقان کوردل منفجر شد.ک/2

7113/559

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
استاندار مرکزی: هفتم تیر روزی ماندگار در تاریخ انقلاب است 5 newsroom@irna.ir

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi