شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

یک روستا کاملا محو شد / نگاه عادلانه و منصفانه داشته باشید

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت : استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های سیل‌زده ی کشور است که متاسفانه به دلیل نجابت مردم و تلاش‌های مسئولان این موضوع کمتر در فضای رسانه‌ای و در فضای تصمیم گیری مطرح شده است. غلام محمد زارعی در نطق پیش از دستور در صحن علنی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 48003
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹

کرونا :

یک روستا کاملا محو شد / نگاه عادلانه و منصفانه داشته باشید

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت : استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های سیل‌زده ی کشور است که متاسفانه به دلیل نجابت مردم و تلاش‌های مسئولان این موضوع کمتر در فضای رسانه‌ای و در فضای تصمیم گیری مطرح شده است.

غلام محمد زارعی در نطق پیش از دستور در صحن علنی مجلس بیان کرد: بیش از ۱۲۰۰ میلیارد مردم در بخش‌های کشاورزی تولید و پرورش آبزی و سایر بخش‌ها خسارت فراوانی دیده اند .

زارعی ضمن تشکر از حضور  وزیر راه و شهرسازی به جهت حضور در استان کهگیلویه و بویراحمد ، اضافه کرد: جناب مهندس اسلامی  با حوصله و با نگاهی مسئولانه بخش‌های مختلف خسارت را بررسی کردند صمیمانه تشکر کنم و امیدوارم که سایر وزرا در بخش‌های دیگر هم به استان  حضور پیدا کنند و موضوعات مرتبط را ببینند که در این استان چه خسارت سنگینی به مردم وارد شده و چه شرایطی بر مردم حاکم است.

وی ادامه داد : به دلیل بارندگی بی‌سابقه بالای ۱۲۰۰ میلی متر بارندگی در این استان و در عرض ۴۰ ساعت بیش از ۳۰۰میلیمتر بارندگی خسارت متاسفانه به بخش‌های اقتصادی بسیار سنگین وارد شده است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدوارم که تصمیم گیرندگان در فضای تصمیم‌گیری برای جبران خسارت نگاه عادلانه و منصفانه داشته باشند.ما چون نه در فضای رسانه ای سر و صدا به پا شد و نه رسانه‌ای با موضوع برخورد کردیم متاسفانه به نظر می رسد که خسارت این استان تا حدودی نادیده گرفته شود .

غلام محمد زارعی ابراز داشت: به هر حال خواست مردم ،اراده مردم نگاه مردم به مسئله سیل در این استان نگاه به تصمیم گیری مسئولان و توجه مسئولان به بخش های مختلف است.

قالیباف: حمایت از خانواده و مادران اولویت سیاستگذاری کشور است
دنبال کنید

زارعی اظهار امیدواری کرد:  یک تصمیم عادلانه و منصفانه برای جبران خسارت گرفته شود، در استان کهگیلویه و بویراحمد محروم ترین بخش استان یعنی بخش زیلایی متاسفانه یک روستا کاملا محو شد،تمام منازل مسکونی تخریب شده زندگی مردم در سختی است.

وی ضمن انتقاد از بی توجهی مسئولان به خسارات سیل در زیلایی گفت:  متاسفانه هیچ توجهی در ارتباط با زیلایی  صورت نگرفته است ،گرچه امداد های استانی و کمک های استان ، توسط هلال احمر تا پایان سیل انجام شد که  جای تقدیر از مردم بزرگوار استان دارد .

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi