جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دستگیری بزرگترین باند قاچاق اشیای عتیقه در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده یگان حفاظت ،اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری بزرگترین باند قاچاق اشیای عتیقه در استان خبر داد. سرهنگ هادی طاهری با بیان اینکه این عملیات در  پی  گزارش حفاری غیر مجاز در یکی از نقاط مرزی شهرستانهای باشت و چرام صورت گرفت اظهار داشت: در این عملیات بزرگ

اختصاصی کرونا

کد خبر : 47837
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴

فرمانده یگان حفاظت ،اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری بزرگترین باند قاچاق اشیای عتیقه در استان خبر داد.

سرهنگ هادی طاهری با بیان اینکه این عملیات در  پی  گزارش حفاری غیر مجاز در یکی از نقاط مرزی شهرستانهای باشت و چرام صورت گرفت اظهار داشت: در این عملیات بزرگ روسای میراث فرهنگی در شهرستانهای باشت و چرام، نیروی انتظامی در این دو شهرستان دادستان محترم شهرستان باشت حضور داشتند.

وی گفت: در این عملیات ۱۲نفر قاچاقچی اشیای عتیقه دستگیر شدند و از این افراد دو قبضه اسلحه کلاشنیکف،یک قبضه اسلحه کمری و یک قبضه اسلحه پرون کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت، اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از همکاری و حضور به موقع دستگاه قضا بخصوص دادستان محترم شهرستان باشت و نیروی انتظامی گفت: هر ۱۲ نفر با تشکیل پرونده راهی زندان شدند.

بر پایه این گزارش این بزرگ ترین باند قاچاق اشیاء تاریخی در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که دستگیر شدند.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi