چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تعریف درست از دولت کارآمد درگام دوم انقلاب تبیین شود

به گزارش کرونا، آیت الله محسن اراکی چهارشنبه شب در همایش رسالت های حوزه و گام دوم انقلاب اسلامی در مدرسه دارالشفاء قم با بیان اینکه حوزه های علمیه باید اهتمام جدی نسبت به تبیین مدنیت اسلامی داشته باشند، خاطرنشان کرد: مسئولیت خطیر و حساس روحانیت در گام دوم انقلاب، ارائه تمدن اسلامی است که

اختصاصی کرونا

کد خبر : 47154
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰:۱۱

کرونا :

تعریف درست از دولت کارآمد درگام دوم انقلاب تبیین شود

به گزارش کرونا، آیت الله محسن اراکی چهارشنبه شب در همایش رسالت های حوزه و گام دوم انقلاب اسلامی در مدرسه دارالشفاء قم با بیان اینکه حوزه های علمیه باید اهتمام جدی نسبت به تبیین مدنیت اسلامی داشته باشند، خاطرنشان کرد: مسئولیت خطیر و حساس روحانیت در گام دوم انقلاب، ارائه تمدن اسلامی است که در این جهت باید برنامه ها و اقدامات جدی داشته باشیم.
وی بر ضرورت نقد تمدن غرب به عنوان یک تمدن واژگونه و فروافتاده که بر مبنای «فساد فی الارض» شکل گرفته است، تأکید کرد و گفت: امروز حضور ترامپ در رأس کشور آمریکا یک فرصت بی نظیر برای نشان دادن واقعیت های تمدن سرمایه داری و ستیزه گر غرب است که تمامی فضائل اخلاقی و انسانی را به چالش کشیده است.
رئیس مجمع جهانی تقریب مذاهب خواستار نقد علمی و به دور از تعصب دولت های جمهوری اسلامی ایران شد و گفت: متأسفانه دولت های پس از انقلاب خطاهای گذشته را تکرار می کردند و امروز شاهد هستیم که در چهل سالگی انقلاب اسلامی، اشتباهات بدون توجیهی صورت می پذیرد و متأسفانه برخی از خطاها که نباید رسانه ای شود، به شکل نامناسبی بیان می شود.
وی با بیان اینکه با نقد درست دولت های پس از انقلاب اسلامی، به الگوی مناسب و تجربه های ارزشمندی دست خواهیم یافت که می تواند ایران را به موفقیت های هرچه بیشتری برساند، تصریح کرد: در دوران جنگ تحمیلی، توانستیم هم جنگ و هم کشور را اداره کنیم، اما امروز که وضع بسیار بهتری در حوزه های گوناگون داریم، چرا تا این حد مشکلات زیاد است.
اراکی در ادامه افزود: چرا امروز با وجود وزیران و مسئولان پاک و درست، شاهد این حجم از بی عرضگی در سطوح مختلف هستیم و نظارت ها تا این حد ضعیف و ناکارآمد است، بنابراین باید مدل و ساختار مدیریتی درستی را در کشور تعریف کنیم که از این وضعیت رها شویم.
وی از پخش گزارش های صدا و سیما در رابطه با خط قاچاق و بیان برخی مشکلات کشور در رسانه ها به شدت انتقاد کرد و گفت: در غرب با وجود همه فسادی که دارند، اما به شدت انسجام داشته و رسانه های غربی هیچگاه بر خلاف سیاست های کلان کشورشان اقدام نمی کنند، اما متأسفانه در کشورمان سبک مدیریتی مشکلات جدی دارد.
رئیس مجمع جهانی تقریب مذاهب در پایان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم اتمام حجت کرده اند و حوزه های علمیه باید در راستای تبیین و تعریف مدل و ساختار مدیریت کشور اقدامات جدی انجام دهند، گفت: باید برای دستیابی به وضعیت بهتر در کشورمان خودانتقادی داشته باشیم.
۸۱۴۶/ ۶۱۳۳/

تعریف درست از دولت کارآمد درگام دوم انقلاب تبیین شود 3

سیاسی

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi