پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

فصلی نو؛ درگیری فیزیکی در جشنواره ملی برف – تنها لکه سیاه جشنواره + تصاویر درگیری

هر چند که جشنواره ملی برفی امسال با نظم و ترتیب خاصی برگزار شد اما بروز یک درگیری فیزیکی که کمی آنسوتر از محل برگزاری جشنواره صورت گرفت تنها لکه تاریک برگزاری این جشنواره بود که موجب نگرانی دست اندرکاران جشنواره شد . بهنگام برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره مسابقات اسک در پیست اسکی کاکان در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 46488
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴

کرونا :

فصلی نو؛ درگیری فیزیکی در جشنواره ملی برف – تنها لکه سیاه جشنواره + تصاویر درگیری

هر چند که جشنواره ملی برفی امسال با نظم و ترتیب خاصی برگزار شد اما بروز یک درگیری فیزیکی که کمی آنسوتر از محل برگزاری جشنواره صورت گرفت تنها لکه تاریک برگزاری این جشنواره بود که موجب نگرانی دست اندرکاران جشنواره شد .

بهنگام برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره مسابقات اسک در پیست اسکی کاکان در حال برگزاری بود که حضور دو نفر با یک سگ در منطقه ممنوعه باعت ایجاد تنش شد .

بنا به مشاهدات عینی آن چیزی که باعث درگیری شد حمله همراه با تذکر ورزشکاران اسکی باز به اشخاص حاضر در منطقه ممنوعه و تعصب کشی های نزدیکان دو طرف که گویا بدلیل حضور ورزشکاران اسک باز تعداد آنن بمراتب بیشتر بود دلیل اصلی این نابهنجاری بود .

هر چند که بنا به دیده ها حق با ورزشکران هیات اسکی بود اما انتظاری که عامه مردم از ورزشکاران دارند صبر و بردباری است که متاسفانه در زمان درگیری محقق نشد بلکه دامنه درگیری بواسطه اضافه شدن افراد اسکی باز به صحنه درگیری بیشتر شد .

تلاش محمود باقری مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی برای پایان دادن به غائله در نوع خود ستودنی بود که ماموران نیروی انتظامی با دستگیری یکی از افراد حاضر در درگیری به این درگیری خاتمه دادند .

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi