جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

زاکانی: ایران در جریان محور مقاومت قوی تر شده است

به گزارش ایرنا، علیرضا زاکانی عصر شنبه در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت دکتر چمران در دانشگاه شیراز با اشاره به تحولات سوریه و عراق افزود: زمانی که معادله قدرت به ضرر اسلام آمریکایی شد، دشمنان اسلام ساکت ننشستند و به همین دلیل، حلقه ضعیف خط مقاومت مانند سوریه را هدف قرار دادند. وی تصریح کرد:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 4600
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱:۲۷

کرونا :

زاکانی: ایران در جریان محور مقاومت قوی تر شده است

زاکانی: ایران در جریان محور مقاومت قوی تر شده است 4

به گزارش ایرنا، علیرضا زاکانی عصر شنبه در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت دکتر چمران در دانشگاه شیراز با اشاره به تحولات سوریه و عراق افزود: زمانی که معادله قدرت به ضرر اسلام آمریکایی شد، دشمنان اسلام ساکت ننشستند و به همین دلیل، حلقه ضعیف خط مقاومت مانند سوریه را هدف قرار دادند.

وی تصریح کرد: آمریکا بر خلاف ادعاهای خود، حلقه های خود را در قضایای سوریه و عراق از دست داد زیرا آنها می ترسند که پرچم علم و دانش ایران آنگونه برافراشته شود که قرن چهار و پنج را متجلی کند.

زاکانی اظهارداشت: آمریکا مواجهه غیر مستقیم خود را با انقلاب اسلامی در سطح جهان با اسلام هراسی آغاز و با تفرقه بین جهان اسلام دنبال کرد و اکنون به وسیله جنگ بین شیعه و سنی آن را شعله ور کرده است.

وی اضافه کرد: آمریکا با ایران هراسی نیز جدال علیه کشور ما را به عنوان یک کانون اصلی جریان ساز در سطح جهان برجسته کرده است.

نماینده مردم تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز شهادت چمران ادامه داد: استادان ما باید از شهید چمران به عنوان نماد پیروزی برای رسیدن به دروازه های تمدن اسلامی الگو بگیرند.

زاکانی افزود: شهید چمران خودسازی را از خود آغاز کرده بود و داوطلبانه مأموریت شکستن بخشی از جبهه را بر عهده داشت.

وی یادآور شد: تا قبل از پیروزی انقلاب تنها دو گروه سلطه گر غرب و شرق در جهان وجود داشتند اما انقلاب اسلامی گروه سوم تحت عنوان ˈسلطه ستیزیˈ را برای مردم به ارمغان آورد.

گزارش تصویری(۴۴) مصاحبه دکتر لاریجانی با روزنامه فرانکفورتر آلمان
دنبال کنید

زاکانی بیان کرد: در این برهه از زمان باید بیش از گذشته به اندیشه های امام راحل و مقام معظم رهبری رجوع شود زیرا پاسخگوی بسیاری از پرسشها و نیازها در جامعه خواهد بود.ک/2

7382/ 667 / 1551



: ارتباط با سردبیر
زاکانی: ایران در جریان محور مقاومت قوی تر شده است 5 newsroom@irna.ir

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi