شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

75 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به هنرمندان پرداخت شده است

معاون توسعه مدیریت منابع صندوق اعتباری هنر گفت: تاکنون ۷۵ میلیارد ریال تسهیلات بانکی قرض الحسنه به هنرمندان، نویسندگان و خبرنگاران در سراسر کشور پرداخت شده است. فرزاد طایفه حیدری شنبه شب در حاشیه نشست با هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این تسهیلات به مبلغ ۵۰ میلیون ریال برای هنرمندان عادی و ۱۰۰ میلیون

اختصاصی کرونا

کد خبر : 45571
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵

کرونا :

75 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به هنرمندان پرداخت شده است

معاون توسعه مدیریت منابع صندوق اعتباری هنر گفت: تاکنون ۷۵ میلیارد ریال تسهیلات بانکی قرض الحسنه به هنرمندان، نویسندگان و خبرنگاران در سراسر کشور پرداخت شده است.

فرزاد طایفه حیدری شنبه شب در حاشیه نشست با هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این تسهیلات به مبلغ ۵۰ میلیون ریال برای هنرمندان عادی و ۱۰۰ میلیون ریال برای هنرمندان در آستانه ازدواج یا تولد فرزند پرداخت شده است.
معاون توسعه مدیریت منابع صندوق اعتباری هنر از آمادگی این صندوق برای پرداخت تسهیلات بانکی به هنرمندان کشور با مشارکت صندوق کارآفرینی امید خبر داد.
به گفته وی این تسهیلات برای کارآفرینی در حوزه هنر تا مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال پرداخت می شود.
طایفه حیدری بیان کرد: تاکنون ۲۷هزار نفر از هنرمندان،نویسندگان و خبرنگاران سراسر کشور و خانواده آنان زیر پوشش بیمه درمان تکمیلی قرار داده شده اند.
وی بیان کرد : ۶۰ درصد از هزینه بیمه تکمیلی هنرمندان از سوی صندوق اعتباری هنر تامین می شود. بیمه تکمیلی در سه ردیف برای هنرمندان خدمات رسانی می کنند که در مبلغ های ۶۰۰ هزار ریال،سه میلیون و ۸۰۰ هزار ریال تا پنج میلیون و ۸۰۰ هزار ریال در سال با خدمات متفاوت است.
طایفه حیدری افزود: صندوق اعتباری هنر از سال ۱۳۸۴ با هدف حمایت از هنرمندان در حوزه های بیمه تامین اجتماعی، بیمه درمان تکمیلی و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، بلاعوض و کارآفرینی ایجاد شده است.
وی ادامه داد: تاکنون ۷۳ هزار نفر برای عضویت در صندوق اعتباری هنر نام نویسی کرده اند که عضویت ۶۲ هزار هنرمند تائید شده است.
طایفه حیدری با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد تنها ۳۳۱ هنرمند عضو صندوق اعتباری هنر دارد از هنرمندان خواست تا نسبت به نام نویسی در سامانه صندوق اعتباری هنر اقدام کنند.
وی اضافه کرد: عضویت در صندوق اعتباری هنر در استان کهگیلویه و بویراحمد و برخی مناطق کمتر برخوردار کشور رایگان است.

زندگی شهید 15ساله لنده ای چگونه گذشت+تصاویر
دنبال کنید

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi