چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلیلی: اراده ملت ایران هر قدرتی را شکست می دهد

به گزارش ایرنا، سعید جلیلی شامگاه سه شنبه در ادامه سفر به استان کرمان در جمع مردم سیرجان افزود: این کشتی در حال حرکت نمی ایستد و آن اندیشه ای که دشمنان را می ترساند این است که ایران نه تنها مقاوم می شود و پیشرفت دارد، بلکه تکثیر هم می شود. وی بیان کرد:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 4393
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۰:۳۴

کرونا :

جلیلی: اراده ملت ایران هر قدرتی را شکست می دهد

به گزارش ایرنا، سعید جلیلی شامگاه سه شنبه در ادامه سفر به استان کرمان در جمع مردم سیرجان افزود: این کشتی در حال حرکت نمی ایستد و آن اندیشه ای که دشمنان را می ترساند این است که ایران نه تنها مقاوم می شود و پیشرفت دارد، بلکه تکثیر هم می شود.

وی بیان کرد: دشمنانی که خود کلاهک هسته ای دارند خواستند مانع دسترسی ما به انرژی هسته ای شوند اما با وجود همه تحریم ها ما موفق شدیم.

وی با اشاره به این کلام رهبر معظم انقلاب که ˈما امروز در یک پیچ تاریخی هستیمˈ، گفت: ملت ایران در سال 42 این حرکت رو به جلو را آغاز کرد و امام راحل بر اساس قرآن و دعوت به رسول خدا انقلابی را شکل داد که با آن حیاتی جدید پیدا شد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی افزود: امروز این مسیر با طی همه فراز و نشیب ها به نقطه ای رسیده است که باید بالای قله در همه زمینه ها باشد، لذا رهبری هشدار می دهند که خوب مسیر را طی کنیم.

وی گفت: ایران اسلامی اراده ای را در مقابل جهان ایجاد کرد که مقابل ظلم ها بایستد و از آرمان های به حق خود دفاع می کند.

وی گفت: دشمنان نمی توانند قدرت منطقه ای جمهوری اسلامی ایران را نادیده بگیرند و آن پیچ تاریخی است که باید صعود این مسیر را از دست ندهیم و طی مسیر تداوم داشته باشد.

عضو شورای راهبردی روابط خارجی بیان کرد: امروز تمام تلاش دشمن این است که دستمان را از همه داشته ها خالی کرده و مردم را معطوف به ناامیدی و یاس کنند.

انقلاب اسلامی تمام نشده است
دنبال کنید

جلیلی افزود: در بحث هسته ای وقتی ما سوخت 20 درصد را می خواستیم تا دارویی بسازیم که 850 هزار نفر از آن استفاده کنند، مانع می شدند.

وی ولایت و اتحاد را محرک همه پیشرفت ها دانست و گفت: باید این پیچ تاریخی و پیشرفت های به وجود آمده را قدر بدانیم و این حماسه ها را ایجاد کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام روز سه شنبه برای سفری دو روزه وارد استان کرمان شد و صبح امروز نیز به شهرستان رابر رفت.ک/2

7435/8154/2624 ** 1597

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
جلیلی: اراده ملت ایران هر قدرتی را شکست می دهد 3 newsroom@irna.ir

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi