شماره : 43639
۱۳ / ۳ / ۱۳۹۷ - ۹:۲۵

واکنش سردار کارگر به درخواست بازگشت وثوقی برخی هنرمندان

سردار کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: بعضی‌ها نامه می‌نویسند به رییس جمهور که بهروز وثوقی را بیاورید؛ بعضی از مسئولین نادان هم با آن‌ها همراهی می‌کنند. مگر همین‌ها گوگوش را نیاوردند ایران؟ چه کرد؟ دوباره برگشت و به فسادش ادامه داد. وثوقی پرونده قضایی و شاکی خصوصی دارد و

سردار کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: بعضی‌ها نامه می‌نویسند به رییس جمهور که بهروز وثوقی را بیاورید؛ بعضی از مسئولین نادان هم با آن‌ها همراهی می‌کنند. مگر همین‌ها گوگوش را نیاوردند ایران؟ چه کرد؟ دوباره برگشت و به فسادش ادامه داد. وثوقی پرونده قضایی و شاکی خصوصی دارد و عنصر طاغوت بود.

در جدیدترین واکنش نسبت به درخواست برخی هنرمندان برای بازگشت بهروز وثوقی رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به خبرگزاری فارس می گوید: بعضی ها نامه می‌نویسند به رییس جمهور که بهروز وثوقی را بیاورید. آیا اینها از روی خانواده شهدا خجالت نمی‌کشند؟

واکنش تازه نسبت به بازگشت احتمالی وثوقی

ماجرا از آنجا آغاز شد که حدود دو هفته قبل بهروز وثوقی در یک پُست اینستاگرامی برای بازگشت به ایران بی تابی کرد، او در بخش هایی از آن پُست نوشته بود: «من هرگز شما رو در این سالیان در غربت غریب فراموش نکردم، ‌‎من با شما زندگی کردم ‌‎من با شما بزرگ شدم. دوری تون خیلی سخت بود…هموطنان عزیزم من همیشه و همه جا یادتون و به یاد خاک پاک ایران و زادگاهم بودم و خواهم بود.»

مطابق انتظار خیلی از هنرمندان مثل پرستویی از اظهار دلتنگی وثوقی استقبال کردند و موج مثبتی برای بازگشت او به راه افتاد، تا این که فوت ملک مطیعی ترس از دست دادن وثوقی در غربت را پر رنگ کرد و یکصد هنرمند از «روحانی» خواستند که: «یک بار برای همیشه تدبیری صورت گیرد تا هنرمندانی که صرفا به جهت کار هنری و فرهنگی با ممنوعیت خروج و ورود و ممنوعیت کار روبرو هستند، بدون ایجاد مزاحمت بتوانند به وطن خود، رفت و آمد داشته و از حق طبیعی کار و فعالیت بهره‌مند شوند، از آن‌جمله خواهان رفع محدودیت‌های غیر قانونی برای هنرمند گرانمایه آقای بهروز وثوقی هستیم

دشمنان نظام و انقلاب اعتقادات و باورهای دینی ملت ایران را نشانه گرفته اند
دنبال کنید

کیهان و ..سریع واکنش نشان دادند: «وی (بهروز وثوقی) شریک اشرف پهلوی خواهر شاه معدوم و یکی از تبهکارترین عناصر رژیم فاسد گذشته بوده که از این طریق ثروتی به هم زده و چند ماه پیش از انقلاب همراه بسیاری از عوامل دربار و ساواک و دیگر مزدوران رژیم شاه، از کشور‌گریخت»

حالا امروز در جدیدترین واکنش بهمن کارگر (رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس) می گوید: این عنصر فاسد یعنی بهروز وثوقی عنصر طاغوت بود. بروید ببینید فردین چه صحبت هایی در مورد او بیان می‌کند.وی می گوید: وثوقی پرونده قضایی و شاکی خصوصی دارد و علیه شهدا آثاری ارائه کرده است.سردار کارگر در ادامه می پرسد: سوال اینجاست که الان مشکل سینمای ایران نبود بهروز وثوقی است؟ما به دنبال حکومت اسلامی هستیم نه هنر فاسد.

بهمن کارگر گلایه هایش را ادامه می دهد می گوید: عده ای از بازیگران مراسم افطار رییس جمهور را به دلایل اقتصادی رد می‌کنند و در آخر می گویند خواستار آمدن وثوقی هستیم. ان ها که اغلب هم بازیگرهای دست چندم هستند می‌گویند آزادی بیان نیست، اگر نبود شما جرات می‌کردید به رییس جمهور چنین نامه ای بنویسید؟

وی اضافه کرد: وقتی جوانان ما به خاک و خون کشیده می‌شدند همین به اصطلاح الگو ها رفته بودند خارج از کشور دنبال عیش و نوش خودشان بود. حالا آمده اند مدعی چه شده اند؟در مورد آقای ملک مطیعی هم ایشان توبه کردند و به راحتی در نظام زندگی کردند، حالا دلیل نمی‌شود که او را روی سر خودمان هم بگذاریم.

سرلشکر رشید: دشمنان منتظر پرداخت هزینه رفتارهای ریسک پذیر خود باشند
دنبال کنید

کارگر بیان داشت: مگر همین ها خانم گوگوش را نیاوردند ایران؟ چه کرد؟ دوباره برگشت و به فسادش ادامه داد. آن وقت یکی از مسئولین هم می‌گوید آقای ملک مطیعی آمد از انقلاب تعریف کرد ای کاش می گذاشتیم پخش شود! مگر ما اینقدر بدبخت شدیم نیازمند این تعریف ها باشیم؟

 

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 43639 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز یکشنبه 13 خرداد 1397 ساعت ۰۹:۲۵:۴۸
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر