چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار سمنان: دولت در کنار بخش خصوصی، تجارت و تعاون قرار دارد

ˈمحمد وکیلیˈ روز سه شنبه در آیین آغاز احداث ساختمان جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: تلاش دولت بر برطرف کردن مشکلات تولید و تولید کنندگان است. وی بر اتکا به تولید و رهایی از وابستگی به درآمدهای نفتی تاکید کرد و گفت: اتصال توان اقتصادی به درآمدهای نفتی جفا به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 4349
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳

کرونا :

استاندار سمنان: دولت در کنار بخش خصوصی، تجارت و تعاون قرار دارد

ˈمحمد وکیلیˈ روز سه شنبه در آیین آغاز احداث ساختمان جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: تلاش دولت بر برطرف کردن مشکلات تولید و تولید کنندگان است.

وی بر اتکا به تولید و رهایی از وابستگی به درآمدهای نفتی تاکید کرد و گفت: اتصال توان اقتصادی به درآمدهای نفتی جفا به نسل های آینده است و باید با رهایی از این وابستگی نسبت به ارتقای تولید، ارزش افزوده و ثروت تکیه کنیم.

استاندار سمنان با تاکید بر غنای بازارهای منطقه و لزوم توسعه صادرات گفت: ایجاد این ساختمان نیز باید مبتنی بر ارتقای تولید و صادرات در کشور باشد.

رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران نیز در این آیین گفت: اتاق ایران تلاش دارد تا امکانات را به طور عادلانه در استانهای مختلف توزیع کند.

ˈغلامحسین شافعیˈ افزود: توجه به اتاق استانها از اهداف جدی هیات رئیسه اتاق ایران است و سمنان نیز به دلیل موقعیت جغرافیایی، نزدیکی به تهران و توان صنعتی و معدنی بالا مورد توجه اتاق ایران قرار دارد.

رییس اتاق بازرگانی استان سمنان، اتاق بازرگانی ایران را پل ارتباطی بخش خصوصی و سه قوه دانست.

ˈعلی اصغر جمعه ایˈ گفت: سمنان با داشتن دو هزار واحد صنعتی و بیش از 400 واحد معدنی دارای قابلیتهای گسترده صنعتی و معدنی است.

وی افزود: ساختمان جدید اتاق استان سمنان در زمینی به وسعت پنج هزار و 600 متر مربع با زیربنای قریب چهار هزار مترمربع و هزینه قریب 50 میلیارد ریال در مدت دو سال احداث می شود.ک/2

599/506

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
استاندار سمنان: دولت در کنار بخش خصوصی، تجارت و تعاون قرار دارد 3 newsroom@irna.ir

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi