شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشکل آنتن‌ دهی تلفن همراه در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد برطرف می‌شود

یاسوج- وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات گفت: عدم آنتن دهی و پوشش ضعیف تلفن همراه در برخی جاده‌های مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد برطرف می‌شود. به گزارش قدس آنلاین، محمد جواد آذری جهرمی در حاشیه همایش فرهنگی، اجتماعی و توسعه اقتصادی در منطقه لیشتر اظهار داشت: از هیچ تلاشی برای تامین و ایجاد زیرساخت‌های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 42762
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱

کرونا :

مشکل آنتن‌ دهی تلفن همراه در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد برطرف می‌شود

مشکل آنتن‌ دهی تلفن همراه در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد برطرف می‌شود 3

یاسوج- وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات گفت: عدم آنتن دهی و پوشش ضعیف تلفن همراه در برخی جاده‌های مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد برطرف می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، محمد جواد آذری جهرمی در حاشیه همایش فرهنگی، اجتماعی و توسعه اقتصادی در منطقه لیشتر اظهار داشت: از هیچ تلاشی برای تامین و ایجاد زیرساخت‌های توسعه و ارتباطات در مناطق مختلف کشور بویژه مناطق کمتر برخوردار از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

وی با اشاره به درخواست‌ها و مظالبات مردم از خود در این سفر افزود: اسفند ۱۳۹۶ نسل سوم تلفن همراه را در منطقه خیرآباد و لیشتر فعال کردیم اما مثل اینکه هنوز مشکلاتی وجود دارد که اشکال آن نبود ظرفیت فیبر نوری بوده و در حال برنامه ریزی برای فراهم نمودن فیبرنوری هستیم و باید دید چه قدر زمان می‌برد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: به زودی مشکل تلفن ثابت و هم مشکل تلفن همراه و افزایش سرعت اینترنت و همچنین با توجه به پوشش ضعیف جاده‌ها در استان کهگیلویه وبویراحمد برنامه ریزی خواهیم کرد که تا پایان سال ۱۳۹۷ این مشکلات را برطرف کنیم.

منبع: تسنیم

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi