جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نقش خیرین مدرسه ساز در توسعه فضاهای آموزشی مهم است

به گزارش ایرنا محمدحسین ترابی زاده ، یکشنبه در آیین معارفه مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان در بندرعباس بیان داشت:برای بهبود شرایط تحصیل دانش آموزان همواره نیازمند مشارکت و یاری خیران مدرسه ساز هستیم. وی افزود:هم اینک یکی از اولویت های مهم سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ، تلاش برای یک نوبته کردن

اختصاصی کرونا

کد خبر : 4263
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۴

کرونا :

نقش خیرین مدرسه ساز در توسعه فضاهای آموزشی مهم است

نقش خیرین مدرسه ساز در توسعه فضاهای آموزشی مهم است 4

به گزارش ایرنا محمدحسین ترابی زاده ، یکشنبه در آیین معارفه مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان در بندرعباس بیان داشت:برای بهبود شرایط تحصیل دانش آموزان همواره نیازمند مشارکت و یاری خیران مدرسه ساز هستیم.

وی افزود:هم اینک یکی از اولویت های مهم سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ، تلاش برای یک نوبته کردن و برنامه ریزی برای توسعه فضاهای آموزشی است و برای تحقق این هدف حمایت خیرین مدرسه ساز بسیار مهم و ضروری است.

این مقام مسوول ادامه داد:خیرین مدرسه ساز همواره کمک های بسیار قابل توجهی داشته اند و این کمک ها حتی در شرایط رکود اقتصادی نیز همواره پابرجا بوده و هیچگاه از آن کاسته نشده است.

ترابی زاده،خیرین مدرسه ساز را مهمترین رکن توسعه زیرساخت علمی کشور دانست و گفت: با توجه به محدودیت منابع مالی دولت، استفاده از ظرفیت خیرین مدرسه ساز تنها گزینه برای گسترش فضاهای آموزشی است.

وی ، بر تقدیر ویژه از خیرین مدرسه ساز به عنوان سرمایه های اصلی نوسازی مدارس تاکید کرد.

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور همچنین تحولات اخیر در حوزه نوسازی مدارس در استان هرمزگان را بسیار چشمگیر توصیف کرد و گفت:بی شک مدیریت جدید با تمام توان برای بهبود و توسعه فضاهای آموزشی در این استان تلاش خواهد کرد.

در این آیین ، ماشاء الله قاسمی به عنوان مدیرکل جدید نوسازی مدارس استان هرمزگان معرفی و از خدمات رضا مدرس مدیرکل پیشین این اداره تقدیر شد.

رضا مدرس با حکم استاندار هرمزگان به ریاست شورای ایرانیان خارج از کشور این استان منصوب شد.ک/2

تیم های حاضر در مسابقات کشتی فصلی باشگاه های کشور مشخص شدند
دنبال کنید

7198/668 /679

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
نقش خیرین مدرسه ساز در توسعه فضاهای آموزشی مهم است 5 newsroom@irna.ir

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi