جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

برترین های مسابقات دوچرخه سواری کوهستان کشورمشخص شدند

در ماده کراس کانتری ورده سنی جوانان ˈحسین جمشیدیˈ با زمان یک ساعت و11 دقیقه و40 ثانیه و ˈمهدی پیرامونˈ با یک ساعت و13 دقیقه و31 ثانیه هر دو از اصفهان اول و دوم شدند و ˈشایان نعمت اللهˈ از استان مرکزی با یک ساعت و13دقیقه و44 ثانیه مقام سوم را به دست آورد. در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 4262
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۴

کرونا :

برترین های مسابقات دوچرخه سواری کوهستان کشورمشخص شدند

در ماده کراس کانتری ورده سنی جوانان ˈحسین جمشیدیˈ با زمان یک ساعت و11 دقیقه و40 ثانیه و ˈمهدی پیرامونˈ با یک ساعت و13 دقیقه و31 ثانیه هر دو از اصفهان اول و دوم شدند و ˈشایان نعمت اللهˈ از استان مرکزی با یک ساعت و13دقیقه و44 ثانیه مقام سوم را به دست آورد.

در بخش بزرگسالانˈ فراز شکری ˈاز استان البرز با زمان یک ساعت و30 دقیقه و42 ثانیه اول شد ، ˈنیما پاشایی ˈ ازآذربایجان شرقی با یک ساعت و32دقیقه و42 ثانیه در جایگاه دوم ایستاد وˈمحسن رمضانیˈ از البرز با یک ساعت و34 دقیقه و18 ثانیه مقام سوم را به دست آورد.

نتایج ماده دانهیل نیز روز گذشته اعلام شده بود.

در این مسابقه ها 65 ورزشکار در قالب 14 تیم از استان های مرکزی، اصفهان، همدان، گلستان، قم، تهران، البرز، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، قزوین، زاهدان، فارس، کردستان و شیراز به رقابت پرداختند.

نایب رئیس هیات دوچرخه سواری استان مرکزی و دبیر برگزاری این دوره از مسابقه ها در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: ˈسجاد طاهریˈ از این استان هر چند نفر چهارم شد ، اما از نظر کادر فنی به عنوان پدیده مسابقات شناخته شد.

ˈرضوان گرامی ˈ افزود: ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات دوچرخه سواری کوهستان کشور با پاکسازی کوخ سرخه اراک از زباله، بر اهمیت حفاطت از محیط زیست تاکید کردند.

دوچرخه سواری کوهستان که در زمین های کوهستانی و ناهموار برگزار می شود، از اواسط دهه 1970 میلادی شکلی مدرن به خود گرفته و از سال 1996 به طور رسمی در المپیک حضور داشته است.

نعمات فراوان الهی، مشقت روزه را ناچیز می کند
دنبال کنید

دوچرخه سواری کوهستان در چهار رشته از جمله کراس کانتری و دانهیل برگزار می شود.

مسابقه های رشته کراس کانتری در مسیرهای پر فراز و نشیب شامل سراشیبی های فنی، جاده های جنگلی، مسیرهای صخره ای و موانع مختلف بین 5 تا 9 کیلومتر برگزار می شو و بسته به رده سنی در حدود یک ساعت و 45 دقیقه تا 2 ساعت و 30 دقیقه به طول می انجامد.

مسابقه های دانهیل با زمان گیری انجام می شود و سرعت رکابزنان مرد و زن در آن به حدود 80 و 70 کیلومتر در ساعت هم می رسد.

559/7112 / 1539

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
برترین های مسابقات دوچرخه سواری کوهستان کشورمشخص شدند 3 newsroom@irna.ir

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi