پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

امروز ایران مستقل ترین کشورجهان است/عشایر مظهر مبارزه باستمگرانند

یاسوج- مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین گفت: امروز ایران مستقل ترین کشور جهان است. به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد رضا تویسرکانی ظهر یکشنبه در راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر یاسوج افزود: امروزه ما به آزادی، استقلال، کرامت اسلامی و حرکت در راه پیشرفت رسیدیم و مردم ما در این راه حدود ۳۰۰ هزار شهید،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 41940
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶

کرونا :

امروز ایران مستقل ترین کشورجهان است/عشایر مظهر مبارزه باستمگرانند

امروز ایران مستقل ترین کشورجهان است/عشایر مظهر مبارزه باستمگرانند 3

یاسوج- مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین گفت: امروز ایران مستقل ترین کشور جهان است.

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد رضا تویسرکانی ظهر یکشنبه در راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر یاسوج افزود: امروزه ما به آزادی، استقلال، کرامت اسلامی و حرکت در راه پیشرفت رسیدیم و مردم ما در این راه حدود ۳۰۰ هزار شهید،  ۵۰۰ هزار جانباز و ۵۰ هزار آزاده تقدیم انقلاب کردند و آینده کشور و مردم ما بسیار درخشان است.

تویسرکانی ابراز داشت: ملت ما به گذشته خود که دست استکبار را قطع کردند می بالند و در راستای پیشرفت بیش از پیش کشور گام برخواهیم داشت.

تویسرکانی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی، تصریح کرد: دشمنان توان دیدن این حضور گسترده را ندارد و مردم ما با آینده روشن خود با زمینه سازی ظهور، جهان را پر از عدل و داد خواهند کرد.

وی افزود: ما به آینده امیدواریم و به پیشرفت و توسعه نیز امید داریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه اشرافی گری و فساد بین مسئولین وجود دارد، ولی گسترده نیست، گفت: هزاران مسئول در حوزه های مختلف نوکری مردم را می کنند.

تویسرکانی ابراز داشت: نمونه این پاکی و سلامت، زندگی ساده و با بصیرت رهبر معظم انقلاب است که باید الگوی همه مسئولین قرار بگیرد و بسیاری از مسئولین نیز اهل اشرافی گری نیستند.

تویسرکانی عنوان داشت: با وحدت و حرکت حول محور ولایت مردم ما به جلو حرکت کرده و زمینه ظهور را فراهم خواهند کرد.

تویسرکانی با اشاره به مردم همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این استان یکصدم مساحت ایران را دارد، اما بیشترین دانشجو را به نسبت جمعیت در ایران داراست.

بررسی نکات ریز و درشت مالکیت معنوی ثبت اختراع
دنبال کنید

وی افزود: این استان عشایر غیوری دارد که مظهر مقابله با ستمگران بوده است و در طول هشت سال دفاع مقدس بیشترین رزمنده را به جبهه فرستاده است و مرکز تربیت افراد شجاع وتوانمند در عرصه جهانی است.

تویسرکانی گفت: مقطع کنونی انقلاب مقطعی حساس است و چهل سال است که مسیری پر از رنج را طی کردیم که آمریکا و انگلیس بر ما تحمیل کرد و چهل سال پیش از استکبار نجات پیدا کردیم و رژیم پهلوی پر از استبداد، دیکتاتوری و فساد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین با اشاره به ظلم و ستم  دست نشاندگان استکبار به مردم، پیش از انقلاب و دوران پهلوی گفت: رضا خان مفسد پهلوی پر از ظلم و ستم بود و باید با مطالعه تاریخ از جنایات و فساد و تاراج اموال ملت توسط آنها آگاه شویم تا بدانیم انقلاب چه برکاتی داشته است.

تویسرکانی با اشاره به تحقق انقلاب،  گفت: اعتراض امام به بردگی مردم ایران بود و ایران در زمان پهلوی اسیر آمریکا و استکبار شده بود و امروزه عزت، بزرگی و آزادی متعلق به ملت ایران است.

وی افزود: دعوای ما بر سر استقلال بود و امروز استقلال کشور ما محسوس است و زمینه رشد و پیشرفت ملت فراهم شده است.

منبع: مهر

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi