پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

حال ناخوش بازار ماهی فروشان گچساران/وعده تو خالی، تنها اقدام مثبت مسئولان برای ساماندهی این بازار+فیلم

لزوم وجود یک بازار الگویی و عرضه ماهی در یک سیستم تعریف شده در بام نفت ایران ضرورتی انکار ناپذیر است و احداث یک بازار مدرن ماهی یکی از بزرگ ترین دغدغه های مردم این شهر در سالیان متمادی بوده است. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب،سالهاست وضعیت نامناسب نگهداری و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 41565
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۹:۵۲
لزوم وجود یک بازار الگویی و عرضه ماهی در یک سیستم تعریف شده در بام نفت ایران ضرورتی انکار ناپذیر است و احداث یک بازار مدرن ماهی یکی از بزرگ ترین دغدغه های مردم این شهر در سالیان متمادی بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب،سالهاست وضعیت نامناسب نگهداری و فروش آبزیان در حاشیه بازار کپری ها موجب نگرانی و تهدید سلامت شهروندان گچسارانی شده است و متاسفانه اقدامات انجام گرفته توسط مسئولین با توجه به  رشد بازار و جمعیت متقاضی به نظر کافی نمی آید و حل این مسئله نیازمند تدابیر زیربنایی است.

بسیاری از فروشندگان خواستار رسیدگی به وضعیت این بازار شدند و مراتب نارضایتی خود را از مسئولان شهری بیان می کنند که بجز وعده دادن تا به حال اقدام عملی مثبتی برای سر و سامان دادن وضعیت موجود انجام نداده اند،درحالی که  مدت ها است که شهروندان گچسارانی چشم انتظار احداث بازار الگویی ماهی در این شهر هستند.

عرضه ماهی بر روی زمین، شرایط نامناسب و غیر بهداشتی، وضعیت نامناسب فروش از جمله دغدغه های موجود در این نقطه از بازار گچساران است ، وضعیت فعلی ماهی فروشان به لحاظ حجم گستردگی باعث ایجاد ترافیک و نیز از حیث بهداشتی و تمیزی مشکلات فراوانی را برای شهروندان گچسارانی ایجاد کرده که اجرای طرح ساماندهی این بازار از سوی مسئولان در گام نخست برای رفاه حال مردم و ماهی فروشان به مبحث بهداشت و پاکیزگی آن با اهمیت است. 

انتهای پیام/

 

منبع : دانا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi