پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

ملت ایران در تمامی تحرکات خود تحت تاثیر عاشورا هستند

امام جمعه موقت چرام گفت:رمز پیروزی انقلاب اسلامی اتحاد و همبستگی مردم بود و امروز نیز حفظ،بقاء و تداوم نظام جمهوری اسلامی در اتحاد و همبستگی مسئولین و مردم است. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛امام جمعه موقت چرام در گفت وگوی اختصاصی با چرام و با اشاره به رمز پیروزی انقلاب اسلامی  بیان کرد:رمز پیروزی انقلاب

اختصاصی کرونا

کد خبر : 41562
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۹:۵۴
امام جمعه موقت چرام گفت:رمز پیروزی انقلاب اسلامی اتحاد و همبستگی مردم بود و امروز نیز حفظ،بقاء و تداوم نظام جمهوری اسلامی در اتحاد و همبستگی مسئولین و مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛امام جمعه موقت چرام در گفت وگوی اختصاصی با چرام و با اشاره به رمز پیروزی انقلاب اسلامی  بیان کرد:رمز پیروزی انقلاب اسلامی اتحاد و همبستگی مردم بود و امروز نیز حفظ،بقاء و تداوم نظام جمهوری اسلامی در اتحاد و همبستگی مسئولین و مردم است.

 

حجت الاسلام فرهمند افزود:هیچ انقلابی بدون حضور مردمی اتفاق نمی افتد و تداوم هر انقلابی نیز منوط به حضور مردم در صحنه است.

 

وی تصریح کرد:عظمت انقلاب به این دلیل است که ملتی بدون سلاح و به رهبری امام راحل به عمر طولانی رژیم شاهنشاهی خاتمه داده و حکمران مستبد رژیم شاهنشاهی را که بر قدرتمندترین ارتشهای منطقه فرماندهی می کرد و میلیونها دلار درآمد نفت صرف هزینه وی می شد و تقریباً همه دولتهای مقتدر جهان از جمله آمریکا و غیره تا پایان کار از او حمایت می کردند، از  قدرت به زیر آوردند.

 

حجت‌الاسلام فرهمند گفت:انقلاب اسلامی پدیده ای بی نظیر میان انقلابی های بزرگ دنیا به شمار می آید.

 

امام جمعه موقت چرام در ادامه افزود: قطعا یکی از ویژگی های اصلی انقلاب رنگ و بوی عاشورایی آن و رهبری باتدبیر بود که در به هم زدن معادلات به نفع نیروهای انقلابی تاثیری بسزا داشت.

 

وی در پایان تصریح کرد:ملت ایران در تمامی تحرکات سیاسی و فرهنگی خود به نحوی تحت تاثیر پیام عاشورا است و این طبیعی ترین بستر تحولات انقلابی در ایران اسلامی به شمار می آید.

آبرسانی برای بیش از ۱۰۰خانوار عشایری کهگیلویه و بویراحمد انجام می‌شود
دنبال کنید

 

انتهای پیام/

منبع : دانا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi