جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بزرگترین معدن فسفات کشور در روزهای آینده تجهیز کارگاه می شود

فرماندار شهرستان چرام گفت:معدن فسفات چرام که بزرگترین معدن فسفات کشور است،در روزهای آینده تجهیز کارگاه خواهد شد و هنگام به‌کارگیری نیرو، شاهد جذب شهروندان بومی در این فسفات خواهیم بود. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از چرام؛صبح امروز جلسه شورای اداری شهرستان چرام با حضور مدیران و مسئولان این شهرستان برگزار شد.  

اختصاصی کرونا

کد خبر : 41464
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
فرماندار شهرستان چرام گفت:معدن فسفات چرام که بزرگترین معدن فسفات کشور است،در روزهای آینده تجهیز کارگاه خواهد شد و هنگام به‌کارگیری نیرو، شاهد جذب شهروندان بومی در این فسفات خواهیم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از چرام؛صبح امروز جلسه شورای اداری شهرستان چرام با حضور مدیران و مسئولان این شهرستان برگزار شد.

 

 در این جلسه فرماندار چرام با اشاره به هرنوع تجمعی در شهر چرام، بیان کرد:هر نوع تجمع یا مراسمی بدون مجوز شورای تامین غیر مجاز است.

 

 وی با اشاره به اطلاع رسانی خدمات دولت در شهرستان، عنوان کرد: خدمات دولت در ایام دهه مبارکه فجر اطلاع رسانی شود و جای تعجب دارد که خدمات مدیران منتشر نمی شود.

 

پاداش ادامه داد:خدمات دولت مختص به آقای روحانی نیست بلکه متعلق به نظام جمهوری اسلامی ایران است و باید وحدت را میان تمام اقشار مورد توجه قرار داد.

 

 فرماندار چرام با اشاره به مدیران برتر شهرستان و تقدیر از آنها در دهه فجر،گفت:پنج مدیر برتر شهرستان به استان معرفی می‌شود و در دهه مبارکه فجر از آنها تقدیر خواهد شد.

 

 وی با اشاره به تجهیز کارگاه معدن فسفات چرام اضافه کرد: معدن فسفات چرام در روزهای آینده تجهیز کارگاه خواهد شد و هنگام به‌کارگیری نیرو، شاهد جذب شهروندان بومی در این فسفات خواهیم بود.

 

انتهای پیام/

منبع : دانا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi