پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تلگرام خانه «تبهکاران و تروریست‌ها» شده است+پوستر

نخست‌وزیر بریتانیا گفت شرکت‌ها نمی‌توانند صرفاً تماشاگر باشند وقتی می‌بینند عده‌ای از پلت‌فرم آنها سوء‌استفاده می‌کنند، به ویژه تلگرام که «خانه تبهکاران و تروریست‌ها» شده است. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل؛ نشست اقتصادی داووس فرصتی شد تا دوباره بحث نقش شبکه‌های اجتماعی در ناآرامی‌های اجتماعی برجسته شود، اما این بار نه از سوی ایران یا روسیه،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 41417
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰

کرونا :

تلگرام خانه «تبهکاران و تروریست‌ها» شده است+پوستر
نخست‌وزیر بریتانیا گفت شرکت‌ها نمی‌توانند صرفاً تماشاگر باشند وقتی می‌بینند عده‌ای از پلت‌فرم آنها سوء‌استفاده می‌کنند، به ویژه تلگرام که «خانه تبهکاران و تروریست‌ها» شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل؛ نشست اقتصادی داووس فرصتی شد تا دوباره بحث نقش شبکه‌های اجتماعی در ناآرامی‌های اجتماعی برجسته شود، اما این بار نه از سوی ایران یا روسیه، بلکه بریتانیا که خود در سال‌های نه چندان دور دچار شورش‌های سراسری و البته مقطعی از سوی جوانانی شده که با بکارگیری شبکه‌های اجتماعی فعالیت‌های آشوبگرانه خود را هماهنگ کرده و پلیس را به دردسر انداختند.

«ترزا می» نخست وزیر بریتانیا در نشست داووس در برابر رهبران و خبرگان جهانی گفت: «شرکت‌های فناورانه همچنان نیاز دارند تا گام‌هایی را در جهت تقویت مسئولیت‌پذیری در قبال فعالیت‌های برخطِ خرابکارانه و غیرمجاز بردارند. او گفت شرکت‌ها نمی‌توانند صرفاً تماشاگر باشند وقتی می‌بینند عده‌ای از پلت‌فرم آنها برای ترویج «کودک‌آزاری، برده‌داری مدرن یا گسترش تروریسم و محتوای افراط‌گرایانه» بهره می‌گیرند. وی مشخصاً به تلگرام اشاره کرد و آن را «خانه تبهکاران و تروریست‌ها» خواند. او گفت این پلت‌فرم های کوچکتر باید اصلاحاتی را صورت دهند و تهدید کرد در غیر این صورت به عنوان «پلت‌فرم تروریست‌ها و اپلیکیشن کودک‌آزاران» معروف خواهند شد.

تلگرام خانه «تبهکاران و تروریست‌ها» شده است+پوستر 3

انتهای پیام/

منبع : دانا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi