شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ابتکار جالب شهروند یاسوجی با پرتقال/خراب شدن پرتقال حاوی صفات شیطانی+تصاویر

یک شهروند یاسوجی پرتقالی را به دو نیم تقسیم و بر روی هر کدام صفات خداوند و صفات شیطانی را درج کرده است که بعد از یک ماه تغییرات جالبی را متوجه شده است. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، داستان های قرآنی از جمله یوسف پیامبر، اصحاب کهف،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 41209
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸

کرونا :

ابتکار جالب شهروند یاسوجی با پرتقال/خراب شدن پرتقال حاوی صفات شیطانی+تصاویر
یک شهروند یاسوجی پرتقالی را به دو نیم تقسیم و بر روی هر کدام صفات خداوند و صفات شیطانی را درج کرده است که بعد از یک ماه تغییرات جالبی را متوجه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، داستان های قرآنی از جمله یوسف پیامبر، اصحاب کهف، حضرت یونس(ع)، حضرت موسی(ع) و حضرت ابراهیم(ع) که در قرآن بیان شده است همه و همه نشان از قدرت و عظمت خداوند است عظمت و قدرتی که هیچکس نمی توانددر مقابل آن بایستد و همه یگانگی خدا را قبول و باور  دارند.

 

همه ما داستان حضرت آدم را شنیده این و می دانیم که خداوند چگونه شیطان را از درگاهش راند و به چه دلیلی شیطان به دنبال به انحراف کشاندن انسان هاست انسانی که در مقابلش سجده نکرد و خداوند او را از مرتبه فرشته بودن به شیطان تنزل داد.

 

خداوند در قران کریم صفاتی را برای خود و صفاتی را نیز برای شیطان مطرح کرده است و انسان را مورد نکوهش قرار داده است و بارها گفته است که تنها کسانی که اعمال صالح انجام می دهند به بهشت وارد می شوند همه ما برخی از صفات شیطان و صفات خداوند را شنیده و در قرآن نیز بارها خوانده ایم یکی از شهروندان یاسوجی  یک پرتقال را به دو نیمه تقسیم کرد و بر روی یک نیمه صفات خداوند و بر روی نیمه دیگر صفات شیطان را نوشته است.

 

سجاد جلالی می گوید: پرتقال را به دو نیمه مساوی تقسیم کردم و بر روی هر کدام صفاتی را نوشتم و هر دوی آنها را درون قوطی در یک شرایط مساوی قرار دادم یعنی هر دو در یک مکان و در یک شرایط قرار داشتند.

فریاد امام جمعه بهمئی از بی‌توجهی مدیران/صلواتی: به جای جلسه مدیریت بحران نشست بحران مدیریت برگزار کنید!!
دنبال کنید

 

وی گفت: به مرور زمان تغییراتی را بر روی آنها مشاهده کردم و درست بعد از گذشت یک ماه مشاهده کردم که پرتقالی که صفات شیطانی بر روی آن نوشته شده بود خراب شده و پرتقالی که صفات خداوند بر روی آن نوشته شده بود سالم است و دچار هیچگونه تغییری نشده است.

 

انسان باید بداند که خداوند یک قدرت لایزال است و بدانیم که اگر همه دنیا بر ضد ما اما خداوند با شما باشد هیچ اتفاقی نخواهد افتاد مگر اینکه خداوند بخواهد.

 

ابتکار جالب شهروند یاسوجی با پرتقال/خراب شدن پرتقال حاوی صفات شیطانی+تصاویر 4
 
ابتکار جالب شهروند یاسوجی با پرتقال/خراب شدن پرتقال حاوی صفات شیطانی+تصاویر 5
 
انتهای پیام/

منبع : دانا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi