جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کنفرانس مجالس سازمان همکاری اسلامی می‌تواند به تهیه راهبردهای کلان در مسیر همگرایی منجر شود

چنارانی: کنفرانس مجالس سازمان همکاری اسلامی می‌تواند به تهیه راهبردهای کلان در مسیر همگرایی منجر شود سرویس بین الملل عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: کنفرانس مجالس سازمان همکاری اسلامی می‌تواند به تهیه راهبردهای کلان در راستای همگرایی منجر شود. هاجر چنارانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40933
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱

کرونا :

کنفرانس مجالس سازمان همکاری اسلامی می‌تواند به تهیه راهبردهای کلان در مسیر همگرایی منجر شود
چنارانی:

کنفرانس مجالس سازمان همکاری اسلامی می‌تواند به تهیه راهبردهای کلان در مسیر همگرایی منجر شود

سرویس بین الملل
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: کنفرانس مجالس سازمان همکاری اسلامی می‌تواند به تهیه راهبردهای کلان در راستای همگرایی منجر شود.

هاجر چنارانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص سیزدهمین کنفرانس مجالس عضو سازمان همکاری اسلامی، اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که در جهان اسلام وجود دارد به این موضوع نیاز داریم که اتحاد و همگرایی را در کشورهای اسلامی ایجاد کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به شرایط خاصی که امروز جمهوری اسلامی ایران با آن مواجه شده، در کنفرانش مجالس کشورهای اسلامی بهترین فرصت به وجود آمد تا جلسه‌ای را نیز با پارلمان‌های کشورهای مسلمان را برگزار کنیم.

وی ضمن تشکر از رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیته زنان سیزدهمین کنفرانس مجالس عضو سازمان همکاری اسلامی، افزود: چنین جلساتی می‌تواند راهبردهای کلانی را در راستای همگرایی بین کشورهای مسلمان ایجاد کند.

چنارانی با بیان اینکه همه کشورهای مسلمان باید به دنبال اتحاد باشند، متذکر شد: با تکیه بر تعامل بین کشورهای مسلمان و زنان مسلمان می‌توان راهبردهای کلانی را برای آینده تعیین کرد.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش ما این است که جلساتی مانند کمیته زنان صرفا به یک جلسه ختم نشود و استمرار داشته باشد./

پایان پیام

جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۱

کنفرانس مجالس سازمان همکاری اسلامی می‌تواند به تهیه راهبردهای کلان در مسیر همگرایی منجر شود عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: کنفرانس مجالس سازمان همکاری اسلامی می‌تواند به تهیه راهبردهای کلان در راستای همگرایی منجر شود. http://cdn.icana.ir/d/019/201606109650396548.jpg کنفرانس,مجالس,سازمان,همکاری,اسلامی,می‌تواند,به,تهیه,راهبردهای,کلان,در,مسیر,همگرایی,منجر,شود Icana

فوت ناگهانی یک دانش‌آموز کرجی/تلاش کادر درمان نتیجه نداد
دنبال کنید

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi