جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تصویب قطعنامه‌هایی ‌با محوریت مبارزه با تروریسم/پیشنهاد ایران برای معرفی مجاهدین خلق به عنوان گروهک تروریستی

در نشست کمیته امور سیاسی اتحادیه بین المجالس انجام شد؛ تصویب قطعنامه‌هایی ‌با محوریت مبارزه با تروریسم/پیشنهاد ایران برای معرفی مجاهدین خلق به عنوان گروهک تروریستی سرویس بین الملل کمیته دائمی ویژه امور سیاسی و روابط خارجی اتحادیه بین المجالس اسلامی تشکیل و ۳۵ قطعنامه با محوریت مبارزه با تروریسم بررسی و تصویب شد. به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40621
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸

کرونا :

تصویب قطعنامه‌هایی ‌با محوریت مبارزه با تروریسم/پیشنهاد ایران برای معرفی مجاهدین خلق به عنوان گروهک تروریستی
در نشست کمیته امور سیاسی اتحادیه بین المجالس انجام شد؛

تصویب قطعنامه‌هایی ‌با محوریت مبارزه با تروریسم/پیشنهاد ایران برای معرفی مجاهدین خلق به عنوان گروهک تروریستی

سرویس بین الملل
کمیته دائمی ویژه امور سیاسی و روابط خارجی اتحادیه بین المجالس اسلامی تشکیل و ۳۵ قطعنامه با محوریت مبارزه با تروریسم بررسی و تصویب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، کمیته دائمی ویژه امور سیاسی و روابط خارجی اتحادیه مجالس سازمان همکاری های اسلامی، امروز (یکشنبه ۲۴ دی ماه) با ریاست کاظم جلالی برگزار شد.

در این نشست که نمایندگان ۱۲ کشور اسلامی از کشورهای اسلامی آسیایی، عربی و آفریقایی حضور داشتند، قطعنامه هایی بررسی و پس از طرح پیشنهاد نمایندگان حاضر تصویب شد.

گفتنی است قطعنامه های مصوب کمیته مذکور در حوزه مبارزه با تروریسم تحت مقررات سازمان ملل، نقش پارلمان ها در مقابله با رژیم صهیونیستی، وضعیت فلسطین، تحریم های علیه کشورهای اسلامی، تاثیرات منفی قانون جاستا، دسترسی کشورهای اسلامی به تکنولوژی نوین، وضعیت مهاجران و پناهندگان در کشورهای اسلامی، اتحاد اقلیت های مسلمان، مبارزه با اسلام هراسی و وضعیت مسلمانان کشورهای اسلامی به طور مجزا به خصوص مسلمانان میانمار و حل وفصل اختلافات با هدف ارتقای همکاری مسلمانان بررسی و تصویب شد.

کاظم جلالی در پایان نشست ضمن تشکر و قدردانی از نمایندگان بین المجالس اسلامی حاضر در کمیته یادآور شد: نحوه پیگیری قطعنامه ها از سوی دبیرخانه بین المجالس اسلامی مشخص و به همه اعضا اعلام خواهد شد.

گفتنی است عبدالرضا عزیزی به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی ایران در این کمیته نیز پیشنهاد داد شناسایی مجاهدین خلق به عنوان منافقینی که از اوایل انقلاب ترورهای بسیاری را در ایران داشته اند، می تواند در قطعنامه مرتبط با مبارزه با تروریسم جهت محکومیت آن قرار گیرد./

همایش فضای مجازی و آسیبهای اجتماعی در گچساران برگزار شد
دنبال کنید

پایان پیام

یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۸

تصویب قطعنامه‌هایی ‌با محوریت مبارزه با تروریسم/پیشنهاد ایران برای معرفی مجاهدین خلق به عنوان گروهک تروریستی کمیته دائمی ویژه امور سیاسی و روابط خارجی اتحادیه بین المجالس اسلامی تشکیل و ۳۵ قطعنامه با محوریت مبارزه با تروریسم بررسی و تصویب شد. http://cdn.icana.ir/d/019/60756.jpg تصویب,قطعنامه‌هایی,‌با,محوریت,مبارزه,با,تروریسم/پیشنهاد,ایران,برای,معرفی,مجاهدین,خلق,به,عنوان,گروهک,تروریستی Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi