جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

سیاست عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در راستای تضعیف توان و قدرت جهان اسلام است

امیرعبداللهیان در دیدار با سفیر اندونزی در تهران: سیاست عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در راستای تضعیف توان و قدرت جهان اسلام است سرویس بین الملل دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل با انتقاد از سیاست‌های برخی کشورهای اسلامی در موضوع فلسطین و یمن، گفت: سیاست عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40160
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲

کرونا :

سیاست عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در راستای تضعیف توان و قدرت جهان اسلام است
امیرعبداللهیان در دیدار با سفیر اندونزی در تهران:

سیاست عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در راستای تضعیف توان و قدرت جهان اسلام است

سرویس بین الملل
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل با انتقاد از سیاست‌های برخی کشورهای اسلامی در موضوع فلسطین و یمن، گفت: سیاست عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در راستای تضعیف توان و قدرت جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، اکتاویا علیم‌الدین سفیر اندونزی در تهران ظهر امروز (چهارشنبه ۲۲ آذرماه) با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل  دیدار و گفتگو کرد.

حسین امیرعبداللهیان در ابتدای این دیدار با اشاره سابقه روابط خوب  دو کشور مسلمان، گفت: همواره روابطی دوستانه و مثبت میان جمهوری اسلامی ایران و اندونزی در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و پارلمانی برقرار بوده است.

 وی توسعه و گسترش ارتباطات پارلمانی را تسهیل کننده مراودات از جمله در کمک به توسعه مناسبات بازرگانی و اقتصادی دانست.

امیرعبداللهیان با انتقاد از سیاست‌های برخی کشورهای اسلامی در موضوع فلسطین و یمن، تصریح کرد: سیاست‌ها و اقدامات حکومت عربستان سعودی، امارات و بحرین در تداوم جنگ و کشتار علیه مردم یمن و سیاست عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در راستای تضعیف توان و قدرت جهان اسلام است.

وی همچنین اضافه نمود: فاجعه انسانی علیه مسلمانان در میانمار و یمن از وقایع تلخ تاریخ معاصر است.

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی با قدردانی از مواضع دولت و مردم اندونزی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین در مجامع بین المللی بر اهمیت توجه ویژه به موضوع مسجدالاقصی تأکید کرد.

منتخبین استانی جشنواره تامین اجتماعی و رسانه تقدیر شدند
دنبال کنید

علیم‌الدین: تاثیر اقدامات منطقه‌ای‌ ایران در مبارزه با تروریسم و برقراری صلح

در ادامه این دیدار اکتاویا علیم‌الدین سفیر اندونزی در تهران  با تقدیر از سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت‌های ستمدیده دنیا به ویژه ملت مظلوم فلسطین و مبارزه با تروریسم، گفت: اقدامات مثبت جمهوری اسلامی ایران در بحران‌های منطقه‌ای و حضور موثر در امر مبارزه با تروریسم به برقراری صلح و آرامش کمک فراوانی نموده است.

وی با تأکید بر حمایت قاطع دولت اندونزی از مردم مظلوم فلسطین، تصریح کرد: دولت اندونزی هیچ گونه رابطه دیپلماتیک با رژیم اشغالگر قدس را نخواهد پذیرفت و  سیاست عادی سازی روابط با این رژیم غاصب را محکوم می‌نماید.

سفیر اندونزی در تهران در پایان خواستار تداوم رایزنی وگفتگوهای مستمر همراه با اقدامات عملی میان مجالس کشورهای اسلامی در حمایت از مردم فلسطین در مجامع اسلامی و بین‌المللی گردید./

پایان پیام

چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۲

سیاست عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در راستای تضعیف توان و قدرت جهان اسلام است دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل با انتقاد از سیاست‌های برخی کشورهای اسلامی در موضوع فلسطین و یمن، گفت: سیاست عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در راستای تضعیف توان و قدرت جهان اسلام است. http://cdn.icana.ir/d/019/201712102639099268.jpg سیاست,عادی‌سازی,روابط,با,رژیم,صهیونیستی,در,راستای,تضعیف,توان,و,قدرت,جهان,اسلام,است Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi