جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

روابطی تاریخی ایران و اندونزی پشتوانه محکمی برای توسعه ارتباطات سیاسی و اقتصادی است

صادقی در دیدار با نماینده پارلمان اندونزی: روابطی تاریخی ایران و اندونزی پشتوانه محکمی برای توسعه ارتباطات سیاسی و اقتصادی است سرویس بین الملل رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و اندونزی گفت: روابطی تاریخی ایران و اندونزی پشتوانه محکمی برای توسعه و گسترش ارتباطات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بویژه روابط پارلمانی فی‌مابین است . به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40118
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

کرونا :

روابطی تاریخی ایران و اندونزی پشتوانه محکمی برای توسعه ارتباطات سیاسی و اقتصادی است
صادقی در دیدار با نماینده پارلمان اندونزی:

روابطی تاریخی ایران و اندونزی پشتوانه محکمی برای توسعه ارتباطات سیاسی و اقتصادی است

سرویس بین الملل
رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و اندونزی گفت: روابطی تاریخی ایران و اندونزی پشتوانه محکمی برای توسعه و گسترش ارتباطات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بویژه روابط پارلمانی فی‌مابین است .

به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت؛ خانم نورحیاتی نماینده پارلمان اندونزی که برای شرکت در نشست فوق العاده کمیته فلسطین بین المجالس اسلامی در تهران بسر میبرد صبح امروز (دوشنبه۲۷آذرماه۹۶) با محمود صادقی رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و اندونزی دیدار و گفتگو کرد .

صادقی در ابتدای این دیدار با ابراز خرسندی از روند رو به رشد مناسبات دو کشور، گفت: همواره روابطی تاریخی و دوستانه میان دو کشور مسلمان برقرار بوده است که پشتوانه محکمی برای توسعه و گسترش ارتباطات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بویژه روابط پارلمانی فی‌مابین است.

رییس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و اندونزی با انتقاد از روابط پشت پرده برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: ایجاد اختلاف میان مسلمانان و سیاست عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس توطئه ای برای ضربه زدن به امت اسلامی است.

وی افزود: اقدام رییس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی می تواند فرصتی برای اتحاد میان کشورهای اسلامی باشد .

صادقی جمهوری اسلامی ایران و اندونزی را دو کشور مهم و تأثیرگذار در جهان اسلام خواند و افزود: باید با تداوم گفتگو و رایزنی از ظرفیت های سیاسی و پارلمانی دو کشور در جهت حل مشکلات مردم مظلوم فلسطین و رفع بحران های ایجاد شده میان کشورهای اسلامی استفاده برد.

اظهارات نسنجیده ترامپ در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی خلاف حقوق بین الملل است
دنبال کنید

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان بر گسترش تبادلات  اقتصادی و فرهنگی و  توسعه صنعت توریسم میان مردم کشور  و برقراری پرواز مستقیم میان تهران و جاکارتا تأکید کرد .

در ادامه این دیدار خانم نورحیاتی نماینده پارلمان اندونزی روابط سیاسی و پارلمانی دو کشور را روابطی مثبت خواند و افزود: مجالس اندونزی و ایران باید با برنامه ریزی مناسب و برداشتن گامهای عملی توسعه و گسترش ارتباطات فی‌مابین را سرعت بیشتری ببخشند.

 

نماینده پارلمان اندونزی با محکوم کردن اقدام رییس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، گفت : این اقدام آمریکا زنگ بیداری برای همه کشور های اسلامی است .

وی افزود: اتحاد میان امت اسلامی باعث هراس دشمنان خواهد شد.

نورحیاتی در پایان بر حل موانع موجود بر سر راه توسعه مناسبات اقتصادی و سرمایه گذاری های مشترک در بخشهای انرژی و کشاورزی میان دو کشور تأکید کرد./

پایان پیام

دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۹

روابطی تاریخی ایران و اندونزی پشتوانه محکمی برای توسعه ارتباطات سیاسی و اقتصادی است رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و اندونزی گفت: روابطی تاریخی ایران و اندونزی پشتوانه محکمی برای توسعه و گسترش ارتباطات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بویژه روابط پارلمانی فی‌مابین است . http://cdn.icana.ir/d/019/201712101290151172.jpg روابطی,تاریخی,ایران,و,اندونزی,پشتوانه,محکمی,برای,توسعه,ارتباطات,سیاسی,و,اقتصادی,است Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi