جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

زنان پیشگام امر آموزش در ایران هستند

ذوالقدر در دیدار با اساتید دانشگاه‌های سوریه: زنان پیشگام امر آموزش در ایران هستند سرویس بین الملل نایب رئیس فراکسیون زنان مجلس گفت: استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و دیدگاه‌های مثبت دو طرف می‌تواند سبب ارتقا و بهبود اوضاع زنان در دو کشور شود. به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سیده فاطمه ذوالقدر نایب رئیس فراکسیون زنان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40064
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲

کرونا :

زنان پیشگام امر آموزش در ایران هستند
ذوالقدر در دیدار با اساتید دانشگاه‌های سوریه:

زنان پیشگام امر آموزش در ایران هستند

سرویس بین الملل
نایب رئیس فراکسیون زنان مجلس گفت: استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و دیدگاه‌های مثبت دو طرف می‌تواند سبب ارتقا و بهبود اوضاع زنان در دو کشور شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سیده فاطمه ذوالقدر نایب رئیس فراکسیون زنان مجلس به همراه جمعی از نمایندگان عضو این فراکسیون امروز(یکشنبه، ۳ دی ماه) با جمعی از اساتید دانشگاه های سوریه دیدار و گفت و گو کرد.

ذوالقدر در این دیدار با تأکید بر روابط مستحکم بین دولت و ملت ایران و سوریه گفت: دو کشور از توانمندی‌ های بالایی برای تقویت روابط به ویژه در زمینه‌های مربوط به زنان و خانواده برخوردار هستند و ما امیدواریم با همکاری پارلمانی شاهد توسعه و گسترش فعالیت ها در این حوزه باشیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی برهمین اساس تصریح کرد: تصویب مصوباتی چون طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست و مسائل مرتبط با آن از قبیل اشتغال زنان، حل مشکل بیمه، اختصاص وام‌های بدون بهره برای زنان کارآفرین و همچنین تلاش برای تصویب مصوبه‌ای جهت حضور ۳۰ درصدی زنان در مناصب، در شورای عالی اداری را از اقدامات این فراکسیون است.

وی اظهار کرد: زنان در کشور ما در همه فعالیت‌های سیاسی و اقتصادی حضور دارند و در امر آموزش پیشگام هستند همچنین در بخش آموزش و پرورش و خدمات پرستاری بیش از ۷۰ درصد شاغلان را زنان تشکیل می‌دهند.

نایب رئیس فراکسیون زنان مجلس در پایان این دیدار خاطرنشان کرد: مطمئناً استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و دیدگاه های مثبت دو طرف می‌تواند سبب ارتقا و بهبود اوضاع زنان در دو کشور شود.

کودتا در آمریکا!! / ترامپ ریاست جمهوری آمریکا
دنبال کنید

نماینده مجلس سوریه: همکاری‌های دوجانبه باعث ارتقای سطح فردی و اجتماعی زنان ایران و سوریه می‌شود

در ادامه این دیدار ماری البیطار و جورجینا رزق، نمایندگان مجلس سوریه به نمایندگی از جمع حاضر ضمن تشکر و قدردانی از عملکرد نمایندگان زن ایران در مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت زنان در سوریه به بیان سخنانی پرداخته و ابراز امیدواری کردند که با همکاری‌های دوجانبه بتوان به موفقیت های بیشتری در رابطه با ارتقای سطح فردی و اجتماعی زنان دست یافت.

به گزارش خانه ملت، پروانه مافی و معصومه آقاپور از دیگر اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی نیز به بیان سخنانی درارتباط با موضوع زنان پرداختند./

پایان پیام

یکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۲

زنان پیشگام امر آموزش در ایران هستند نایب رئیس فراکسیون زنان مجلس گفت: استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و دیدگاه‌های مثبت دو طرف می‌تواند سبب ارتقا و بهبود اوضاع زنان در دو کشور شود. http://cdn.icana.ir/d/019/201712102286260991.jpg زنان,پیشگام,امر,آموزش,در,ایران,هستند Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi