پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

جنایات آمریکا در حق مردم ایران و ژاپن هیچگاه فراموش نمی شود

عباسی در دیدار با جمعی از دانشجویان ژاپنی: جنایات آمریکا در حق مردم ایران و ژاپن هیچگاه فراموش نمی شود سرویس بین الملل رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و ژاپن با اشاره به حمله اتمی آمریکا به دو شهر هیروشیما و ناکازاکی ژاپن و اعمال فشارهای مختلف بر مردم ایران در طول چندین دهه اخیر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40052
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲

کرونا :

جنایات آمریکا در حق مردم ایران و ژاپن هیچگاه فراموش نمی شود
عباسی در دیدار با جمعی از دانشجویان ژاپنی:

جنایات آمریکا در حق مردم ایران و ژاپن هیچگاه فراموش نمی شود

سرویس بین الملل
رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و ژاپن با اشاره به حمله اتمی آمریکا به دو شهر هیروشیما و ناکازاکی ژاپن و اعمال فشارهای مختلف بر مردم ایران در طول چندین دهه اخیر ،گفت: جنایات آمریکا در حق مردم دو کشور هیچگاه فراموش نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، اسدالله عباسی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی و رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ژاپن پیش از ظهر امروز سه شنبه (۵ دی ماه) با جمعی از دانشجویان ژاپنی میهمان دانشکده روابط بین الملل وزارت امورخارجه دیدار و گفت وگو کرد.

عباسی در ابتدای این دیدار با تشریح نقش و جایگاه مجلس شورای اسلامی در ایران، به سابقه خوب روابط ایران و ژاپن اشاره کرد و افزود: ایران و ژاپن از توانمندی های فراوانی در عرصه های مختلف برخوردارند که تبادل این توانمندی ها، توسعه و گسترش روابط فیمابین را تسهیل می کند.

وی همچنین با تاکید بر اهمیت دیپلماسی پارلمانی در توسعه مناسبات میان کشورها افزود: گروه دوستی پارلمانی در مجالس دو کشور در جهت گسترش ارتباطات فیمابین در زمینه های مختلف و مورد علاقه دو کشور تلاش می کنند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، در ادامه این دیدار با اشاره به حمله اتمی آمریکا به دو شهر هیروشیما و ناکازاکی ژاپن و اعمال فشارهای مختلف بر مردم ایران در طول چندین دهه اخیر شامل کودتا ، ترغیب صدام برای حمله به ایران، تحریم های گوناگون و عدم پایبندی به تعهدات در توافق برجام گفت: جنایات آمریکا در حق مردم دو کشور هیچگاه فراموش نخواهد شد.

اکبر ترکان درگذشت
دنبال کنید

 وی همچنین در این دیدار گفت: ایران و ژاپن در عرصه های تجاری و اقتصادی، علمی و آموزشی، پزشکی، فرهنگی و گردشگری می توانند با یکدیگر همکاری کنند.

گفتنی است رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ژاپن در پایان این دیدار به سوالات دانشجویان ژاپنی در خصوص مسائل مختلف از جمله زمینه های گسترش همکاری های دو کشور پاسخ داد./

پایان پیام

سه‌شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۲

جنایات آمریکا در حق مردم ایران و ژاپن هیچگاه فراموش نمی شود رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و ژاپن با اشاره به حمله اتمی آمریکا به دو شهر هیروشیما و ناکازاکی ژاپن و اعمال فشارهای مختلف بر مردم ایران در طول چندین دهه اخیر ،گفت: جنایات آمریکا در حق مردم دو کشور هیچگاه فراموش نمی شود. http://cdn.icana.ir/d/019/201712101196347321.jpg جنایات,آمریکا,در,حق,مردم,ایران,و,ژاپن,هیچگاه,فراموش,نمی,شود Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi