پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در کهگیلویه و بویراحمد اولویت بندی شود

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ضروری است تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی توسط دستگاه‌های اجرایی این استان اولویت بندی شود. به گزارش قدس آنلاین، علی محمد احمدی ظهر امروز در نشست شورای برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت:انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی با توجه به تعداد قابل توجه پروژه‌های نیمه تمام عمرانی در این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40021
تاریخ انتشار : شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹

کرونا :

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در کهگیلویه و بویراحمد اولویت بندی شود

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در کهگیلویه و بویراحمد اولویت بندی شود 3

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ضروری است تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی توسط دستگاه‌های اجرایی این استان اولویت بندی شود.

به گزارش قدس آنلاین، علی محمد احمدی ظهر امروز در نشست شورای برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت:انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی با توجه به تعداد قابل توجه پروژه‌های نیمه تمام عمرانی در این استان در حوزه‌های مختلف پروژه‌های ضروری برای مردم با پیشرفت فیزیکی بالا را در اولویت تکمیل قرار دهند.

وی تاکید کرد: مدیران ادارات، شرکت‌ها و نهادهای دولتی در استان در برنامه‌ریزی‌هایشان به این فکر باشند که باری از مشکلات مردم کاهش دهند نه اینکه فشار بر گرده مردم را بیش از پیش کنند.

احمدی عنوان کرد: در صورتی که مدیران به صورت سیستمی عمل کنند و فعالیت‌ها و برنامه‌های آن‌ها روال منطقی داشته باشد، برنامه‌ها براساس شاخص‌ها و نیازمندی‌ها، ضرورت‌ها و اولویت‌ها پیش می‌رود. 

وی با اشاره به اینکه تشکیل مستمر جلسات با هدف ایجاد تعامل میان مدیران و پیشبرد برنامه‌ها است، افزود: شورای برنامه ریزی و توسعه استان بالاترین محل تصمیم گیری و برنامه ریزی برای توسعه بوده و برپایی این جلسات برای تصمیم و تصویب نهائی برنامه‌های از پیش مطالعه و کارشناسی شده است و می‌طلبد مدیران پیش از حضور در این نشست‌ها و کارشناسی‌های لازم در خصوص پروژه‌ها و طرح‌های زیرمجموعه خود را انجام دهند. 

وی با بیان اینکه مدیران و هر کدام از اعضای شورا در برابر مصوبات جلسات مسئول هستند، تاکید کرد: در اجراء و عمل همه مسئولان کارگروه‌ها، اعضا و مدیران دستگاه‌ها باید به مسائل فرابخشی نگاه کنند. 

احمدی بیان کرد: مسئولین برنامه‌های اجرایی خود در خصوص برنامه ششم توسعه اقتصای، اجتماعی و فرهنگی استان را در نشست بعدی ارائه دهند و لیست دستگاه‌هایی که کم کاری کرده‌اند را به مرکز و نهادهای مربوطه ارجاع دهند. 

آسفالت ۲۵ هزار مترمربع از معابر باشت انجام شد
دنبال کنید

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: به خاطر تحقق اهداف و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی پروژه‌هایی در حوزه ارتقاء شاخص تعریف شود که موجب اشتغال زایی شود. 

وی با تاکید براینکه سیاست دولت کاهش مصرف آب در بخش تولید محصولات کشاورزی است، بیان کرد: در این راستا باید راهکاری‌های مختلفی از جمله اصلاح الگوی کشت، حذف محصولاتی که میزان آب مصرفی بالایی دارند و توسعه آبیاری نوین را در دستور کار قرار دهیم. 

احمدی با بیان اینکه، دسترسی به آب آشامیدنی سالم یکی از محورهای بودجه در ارتقاء شاخص است، تاکید کرد: سازمان برنامه ریزی وضعیت تخصیص اعتبار به پروژه آبرسانی به روستای توت نده از توابع شهرستان دنا را بررسی کند. 

وی با بیان اینکه کشت دیم راه خودکفایی در تولید کالاهای اساسی است، افزود: باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که سطح زیرکشت دیم در اراضی شیب دار کاهش و باغ‌ها در این مناطق افزایش پیدا کنند. 

احمدی با اشاره به اینکه، هدف نهایی از این برنامه هماهنگی با برنامه و اهداف ملی است، اظهار داشت: به دنبال ایجاد مکتوبه و رسم جدول نیستیم بلکه باید با بهره گیری از این برنامه‌ها یک پیوند درست با برنامه ملی ایجاد کنیم. 

وی تصریح کرد: باید برش برنامه استانی براساس اسناد بالادستی و چارچوب اقتصاد مقاومتی تدوین شود، بطوریکه از یک تلفیق درون دستگاهی و برون دستگاهی برخوردار باشد. 

احمدی با بیان اینکه تشریح برنامه و سیاست گذاری بسیار مهم است و راهبردهای آن نیز دارای اهمیت است، ابراز کرد: در نشست‌های بعدی که مدیران پروژه‌ها را در قالب جدول ارائه می‌دهند، میزان تسلط و اشراف آن‌ها بر حوزه کاری مشخص می‌شود و ما نیز براین اساس عملکرد مدیران را قضاوت می‌کنیم.

افزایش بستری شدگان بیماری کووید ۱۹در کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

منبع: تسنیم

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi