جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اظهارات نسنجیده ترامپ بار دیگر همه دنیا را متوجه فلسطین کرد / قدس شریف جزء لاینفک و ابدی فلسطین است

در دیدار امیرعبداللهیان با سفیر فلسطین در تهران مطرح شد: اظهارات نسنجیده ترامپ بار دیگر همه دنیا را متوجه فلسطین کرد / قدس شریف جزء لاینفک و ابدی فلسطین است سرویس بین الملل صلاح الزواوی مقدم السفراء و سفیر فلسطین در تهران با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس و مدیرکل امور بین الملل دیدار کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 39914
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸

کرونا :

اظهارات نسنجیده ترامپ بار دیگر همه دنیا را متوجه فلسطین کرد / قدس شریف جزء لاینفک و ابدی فلسطین است
در دیدار امیرعبداللهیان با سفیر فلسطین در تهران مطرح شد:

اظهارات نسنجیده ترامپ بار دیگر همه دنیا را متوجه فلسطین کرد / قدس شریف جزء لاینفک و ابدی فلسطین است

سرویس بین الملل
صلاح الزواوی مقدم السفراء و سفیر فلسطین در تهران با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس و مدیرکل امور بین الملل دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت ، صلاح الزواوی مقدم السفراء و سفیر فلسطین در تهران با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس و مدیرکل امور بین الملل (۶ دی ۹۶) دیدار کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار با اشاره به تحولات منطقه گفت: «اظهارات نسنجیده ترامپ موجب شد تا بار دیگر همه دنیا متوجه فلسطین و قدس شریف شود». وی افزود: «ترامپ باید از موضع خود عقب نشینی کند . قدس شریف جزء لاینفک و أبدی فلسطین است».

دستیار ویژه رئیس در امور بین الملل ضمن اشاره به اتهامات کذب سعودیها در خصوص پرتاب موشک ایرانی توسط یمنی ها به ریاض خاطر نشان کرد: «جمهوری اسلامی ایران بر ارسال کمک های انسان دوستانه در یمن تأکید دارد  و تنها راه حل بحران در یمن را راه حل سیاسی می داند».

امیرعبداللهیان با اشاره به استقرار پایگاه های نظامی آمریکایی در منطقه سوریه گفت: آمریکایی ها به بهانه حمایت از کردها، اهداف موزیانه خود و رژیم صهیونیستی را در سوریه دنبال می کنند.

صلاح الزواوی مقدم السفراء و سفیر فلسطین از حمایت های مؤثر جمهوری اسلامی ایران در قبال موضوع فلسطین قدردانی کرد.

سفیر فلسطین گفت: تشکیل کشور فلسطینی در کرانه و نوار غزه به پایتختی قدس شرقی، تنها یک خیال و تحقق آن غیر ممکن است. وی با اشاره به آشکار شدن چهره واقعی آمریکا خاطر نشان کرد: «ترامپ تنها مجری خواسته ها و اراده رژیم صهیونیستی است. صلاح الزواوی در پایان ، بر ضرورت حفظ وحدت میان جهان اسلام تأکید کرد./

ایران همواره از حقوق تمامی کشورهای منطقه در حفظ مرزهای خود حمایت می‌کند
دنبال کنید

پایان پیام

پنج‌شنبه ۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۸

اظهارات نسنجیده ترامپ بار دیگر همه دنیا را متوجه فلسطین کرد / قدس شریف جزء لاینفک و ابدی فلسطین است صلاح الزواوی مقدم السفراء و سفیر فلسطین در تهران با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس و مدیرکل امور بین الملل دیدار کرد. http://media.icana.ir/Image/2016/09/201609109933955977_Thum.jpg£امیرعبدالهیان£ اظهارات,نسنجیده,ترامپ,بار,دیگر,همه,دنیا,را,متوجه,فلسطین,کرد,/,قدس,شریف,جزء,لاینفک,و,ابدی,فلسطین,است Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi