شماره : 39812
۳ / ۱۰ / ۱۳۹۶ - ۰:۰۰

حجاب یک دستور دینی و از مسائل مهم جامعه ماست

حجت‌الاسلام برازش مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در همایش عفاف و حجاب در شهرستان لنده گفت: حجاب یک دستور دینی و از مسائل مهم جامعه ماست. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام برازش مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در همایش عفاف و حجاب در شهرستان

حجت‌الاسلام برازش مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در همایش عفاف و حجاب در شهرستان لنده گفت: حجاب یک دستور دینی و از مسائل مهم جامعه ماست.

حجاب یک دستور دینی و از مسائل مهم جامعه ماست 3

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام برازش مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در همایش عفاف و حجاب در شهرستان لنده گفت: حجاب یک دستور دینی و از مسائل مهم جامعه ماست و دارای ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است.

وی افزود: حجاب و عفاف دو عامل بسیار مهم در سلامت جامعه هستند و در صورت نبود این دو، جامعه دچار مشکلات و اثرات مخرب زیادی خواهد شد.

حجت‌الاسلام برازش در ادامه گفت: رعایت حجاب نه تنها برای خود زن ارزش آفرین است، بلکه باعث حفظ ارزش های انسانی، کاهش چشمگیر مفاسد فردی و اجتماعی، آرامش و پایداری نهاد مقدس خانواده و استیفای نیروی کار در سطح جامعه است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: از دیدگاه اسلام حجاب به مفهوم محدود کردن فعالیت های اجتماعی زن نیست، بلکه زن می تواند با رعایت پوشش و حفظ حدود آن در جامعه حضوری فعال داشته باشد.

لینک منبع

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 39812 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز یکشنبه 3 دی 1396 ساعت ۰۰:۰۰:۰۰
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر