چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

پزشک خانواده به شیوه ای بهتر و تأثیر گذار اجرا خواهد شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر زمانی دوشنبه شب در گفت وگو با خبرنگاران در شیراز افزود: البته طرح شبکه جامع و همگانی سلامت در ماده 32 برنامه پنجم توسعه آورده شده و قبل از پزشک خانواده این طرح دیده شده بود. وی با بیان اینکه طرح پزشک خانواده محدود و متوقف نمی شود، گفت: در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 3925
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۹:۱۱

کرونا :

پزشک خانواده به شیوه ای بهتر و تأثیر گذار اجرا خواهد شد

پزشک خانواده به شیوه ای بهتر و تأثیر گذار اجرا خواهد شد 4

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر زمانی دوشنبه شب در گفت وگو با خبرنگاران در شیراز افزود: البته طرح شبکه جامع و همگانی سلامت در ماده 32 برنامه پنجم توسعه آورده شده و قبل از پزشک خانواده این طرح دیده شده بود.

وی با بیان اینکه طرح پزشک خانواده محدود و متوقف نمی شود، گفت: در طرح شبکه جامع و همگانی سلامت، برای هر یک از افراد تحت پوشش، کارت سلامت متناسب با نتایج معاینات اولیه صادر خواهد شد.

این مقام مسؤول همچنین گفت: طرح شبکه جامع و همگانی سلامت علاوه بر استان های فارس و مازندران در سایر استان ها نیز اجرایی خواهد شد اما در دیگر استان ها تنها یک شهر آن را اجرا می کند.

زمانی گفت: استان اردبیل اعلام آمادگی کرده است که طرح را در تمام شهرهای خود اجرایی کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست گفت: اکنون درخشان ترین دوران را در اعمال سیاست های حمایتی در موضوع بهداشت و درمان شاهد هستیم.

دکتر ˈمحمدهادی ایمانیهˈ افزود: پس از اجرایی شدن طرح جامع درمان، شاهد بهبود اوضاع در مباحث درمانی شامل هتلینگ، تأمین دارو، فرانشیز درمان و ارتقای رضایتمندی مردم هستیم.

ایمانیه گفت: در تداوم فعالیت های انجام شده برای ارتقای وضع بهداشتی و درمانی مردم، اکنون شاهد اجرایی شدن طرح شبکه جامع و همگانی سلامتیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با یادآوری اینکه طرح جامع درمان، اهداف خود را در قالب هشت بسته پیش بینی شده دنبال می کند، خاطرنشان کرد: همواره معتقد بوده و هستیم که پیشگیری در هر مرحله ای از درمان بهتر و کم هزینه تر است.ک/2

پاداش ۲۸ میلیارد تومانی مدیران ارشد سازمان مدیریت از بودجه‌های غیرشفاف!
دنبال کنید

677**1504

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
پزشک خانواده به شیوه ای بهتر و تأثیر گذار اجرا خواهد شد 5 newsroom@irna.ir

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi