پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

صدور خدمات پزشکی از اولویتهای برنامه ای جهاد دانشگاهی است

ˈمحمد صادقیˈ روز یکشنبه در جریان بازدید از جهاد دانشگاهی خراسان شمالی در بجنورد افزود: یکی از رسالتهای جهاد دانشگاهی فعالیتهای دانش بنیان است که می تواند در زمینه صادرات آن موفق عمل کند. وی ادامه داد: کشورهای ترکمنستان و عراق از بازارهای هدف جهاد دانشگاهی برای صادرات فعالیتهای دانش بنیان هستند و صدور خدمات

اختصاصی کرونا

کد خبر : 3864
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۸:۳۹

کرونا :

صدور خدمات پزشکی از اولویتهای برنامه ای جهاد دانشگاهی است

صدور خدمات پزشکی از اولویتهای برنامه ای جهاد دانشگاهی است 4

ˈمحمد صادقیˈ روز یکشنبه در جریان بازدید از جهاد دانشگاهی خراسان شمالی در بجنورد افزود: یکی از رسالتهای جهاد دانشگاهی فعالیتهای دانش بنیان است که می تواند در زمینه صادرات آن موفق عمل کند.

وی ادامه داد: کشورهای ترکمنستان و عراق از بازارهای هدف جهاد دانشگاهی برای صادرات فعالیتهای دانش بنیان هستند و صدور خدمات باکیفیت یکی از مواردی است که این نهاد به جد در برنامه دارد.

او گفت: جهاد دانشگاهی در نخستین گام اقدام به راه اندازی پایگاهی در این زمینه کرده که بانک اطلاعات کاملی است که چهار هزار متخصص و پژوهشگر آن را هدایت می کنند و در حکم پنجره ای رو به جهان است.

مدیرکل دفتر همکاریهای علمی و ارتباطات بین المللی جهاد دانشگاهی افزود: این پایگاه یک مجموعه خدمات گسترده از علوم مختلف پژوهشی را ارائه می دهد و بطور مرتب به روزرسانی می شود.

مدیرکل دفتر نیازسنجی و پروژه های آموزشی جهاد دانشگاهی نیز در جریان این بازدید گفت: پنج تا 10 درصد از آموزشهای ارائه شده از سوی این نهاد به سوی آموزشهای بین المللی سوق پیدا می کند.

ˈمحمد کیاˈ افزود: جهاد دانشگاهی با سابقه 34 ساله، داشتن 49 مرکز علمی کاربردی و 150 مرکز فعال در زمینه ارائه خدمات کوتاه مدت آموزشی از توانایی کافی برای ارائه خدمات آموزشی در عرصه بین المللی برخوردار است.

وی با اشاره به ورود جهاد دانشگاهی به حوزه بین الملل گفت: آموزش علوم پزشکی، فنی و مهندسی از مواردی است که می توان در این زمینه بر روی آن کار کرد.

مدیرکل دفتر نیازسنجی و پروژه ‎ های آموزشی جهاد دانشگاهی جذب فراگیر بین المللی را از دیگر برنامه هایی عنوان کرد که جهاد دانشگاهی می تواند در حوزه بین الملل به اجرا در آورد.ک/1

هشداری جدی برای حکام عربستان/ سعودی ها منتظر عواقب اعمالشان باشند
دنبال کنید

626

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
صدور خدمات پزشکی از اولویتهای برنامه ای جهاد دانشگاهی است 5 newsroom@irna.ir

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi