جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تاکید بر تاثیر لغو ویزا در ارتقاء سطح مناسبات فرهنگی و افزایش بازدید گردشگران

سلحشوری در دیدار با رئیس گروه دوستی مونته نگرو: تاکید بر تاثیر لغو ویزا در ارتقاء سطح مناسبات فرهنگی و افزایش بازدید گردشگران سرویس بین الملل رئیس گروه دوستی ایران و مونته نگرو، لغو ویزا و برقراری خط پرواز مستقیم میان دو کشور را در ارتقاء سطح مناسبات فرهنگی و افزایش بازدید گردشگران ایرانی از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38583
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷

کرونا :

تاکید بر تاثیر لغو ویزا در ارتقاء سطح مناسبات فرهنگی و افزایش بازدید گردشگران
سلحشوری در دیدار با رئیس گروه دوستی مونته نگرو:

تاکید بر تاثیر لغو ویزا در ارتقاء سطح مناسبات فرهنگی و افزایش بازدید گردشگران

سرویس بین الملل
رئیس گروه دوستی ایران و مونته نگرو، لغو ویزا و برقراری خط پرواز مستقیم میان دو کشور را در ارتقاء سطح مناسبات فرهنگی و افزایش بازدید گردشگران ایرانی از مونته نگرو موثر دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ پروانه سلحشوری که در راس اعضای گروه دوستی پارلمانی ایران و مونته با گنتسی نیمانبگو همتای مونته نگرویی خود در مجلس این کشور، دیدار و گفتگو کرد.

پروانه سلحشوری در این دیدار با یادآوری اشتراکات فرهنگی و تاریخی میان دو کشور، از رئیس و اعضای گروه دوستی پارلمانی مونته نگرو دعوت نمود تا سفری به ایران داشته باشند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های بالای مونته نگرو در زمینه گردشگری، تصریح کرد: لغو ویزا و برقراری خط پرواز مستقیم میان دو کشور می تواند تاثیر بسزایی در ارتقاء سطح مناسبات فرهنگی و افزایش بازدید گردشگران ایرانی از مونته نگرو داشته باشد.

وی آمادگی گروه دوستی پارلمانی ایران و مونته نگرو را برای همکاری با نمایندگان مجلس این کشور اعلام کرد و گفت:گروه های دوستی دو کشور می تواند تسهیل کننده روابط دو کشور به نفع دو ملت باشند.

نیمانبگو: تاثیر فرهنگ غنی ایران در توسعه همکاری فرهنگی و آموزشی دو کشور

گنتسی نیمانبگو در ابتدای این دیدار با ابراز خرسندی از دیدار گروه های دوستی پارلمانی دو کشور، گفت: خوشحالیم بعد از یک وقفه نسبتا طولانی در مناسبات پارلمانی فیمابین، پذیرای گروه دوستی پارلمانی ایران و مونته نگرو در کشورمان هستیم.

مسیر ناهموار احیا
دنبال کنید

وی ابراز امیدواری کرد که این سفر مقدمه ای برای دیدارهای بیشتر مقامات پارلمانی و دولتی دو کشور باشد.

رئیس گروه دوستی مونته نگرو از علاقه مردم و دولت مونته نگرو نسبت به تمدن و فرهنگ ایران سخن گفت و تاکید کرد: ایران کشوری بزرگ با فرهنگ و تمدنی غنی است و این می تواند کمک زیادی به توسعه هر چه بیشتر همکاری فرهنگی و آموزشی دو کشور نماید.

در ادامه این دیدار سوالاتی میان اعضای گروه دوستی در خصوص نحوه قانونگذاری، ساختار پارلمان ها و نحوه شرکت و حضور گروه های دوستی رد و بدل شد.

بنا بر این گزارش؛ اقبال محمدیان و محمدرضا بادامچی و سکینه الماسی در این دیدار پروانه سلحشوری را همراهی می کنند./

پایان پیام

جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۷

پروانه سلحشوری

تاکید بر تاثیر لغو ویزا در ارتقاء سطح مناسبات فرهنگی و افزایش بازدید گردشگران رئیس گروه دوستی ایران و مونته نگرو، لغو ویزا و برقراری خط پرواز مستقیم میان دو کشور را در ارتقاء سطح مناسبات فرهنگی و افزایش بازدید گردشگران ایرانی از مونته نگرو موثر دانست. http://media.icana.ir/Image/2016/11/201611101146461631_Thum.jpg£پروانه سلحشوری£ تاکید,بر,تاثیر,لغو,ویزا,در,ارتقاء,سطح,مناسبات,فرهنگی,و,افزایش,بازدید,گردشگران Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi