جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

افزایش سطح آگاهی دینی مردم باید به وسیله تبلیغ و ترویج دین صورت بگیرد

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمدگفت: افزایش سطح آگاهی دینی مردم باید به وسیله تبلیغ و ترویج دین صورت بگیرد. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد در جلسه مدیران، رؤسا و مسئولین ادارات تبلیغات اسلامی این استان با اشاره

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38067
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰:۰۰

کرونا :

افزایش سطح آگاهی دینی مردم باید به وسیله تبلیغ و ترویج دین صورت بگیرد

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمدگفت: افزایش سطح آگاهی دینی مردم باید به وسیله تبلیغ و ترویج دین صورت بگیرد.

افزایش سطح آگاهی دینی مردم باید به وسیله تبلیغ و ترویج دین صورت بگیرد 3

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد در جلسه مدیران، رؤسا و مسئولین ادارات تبلیغات اسلامی این استان با اشاره به وظیفه ذاتی سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص اهمیت تبلیغ، ابراز داشت: تبلیغات اسلامی باعث افزایش سطح آگاهی های دینی مردم می‌گردد که پیامد آن بالارفتن فرهنگ زندگی در عرصه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و حتی امنیتی مبتنی بر آموزه های اسلامی است که به طور طبیعی اقتدارملی، تامین امنیت عمومی و رفاه معنوی و مادی انسانها را نیز در پی دارد.

وی افزود: بحث تبلیغ و ترویج دین از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که مبلغین دینی و فرهنگی ما باید علوم خود را بروز کنند به نحوی که به روز بودن باید در عمل او نیز تجلی و مطالب روز را به نحو احسن و مطلوب مطرح کند تا اثرگذار باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: در هرکاری سختی و مشکلاتی وجود دارد اما فعالیت و خدمت در حوزه دین از حلاوت و شیرینی خاصی برخوردار است که مشکلات احتمالی آن را کم رنگ تر میکند.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi