پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مهاجرت جوانان باشتی در پی بیکاری

باشت – فرماندار باشت گفت: متاسفانه به دلیل نبود کارخانه در باشت شاهد مهاجرت از شهرستان هستیم که امید است با آغاز به کار طرح های صنعتی شاهد روند معکوس مهاجرت باشیم.  به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری باشت، سید مسعود حسینی فرماندار باشت در جلسه هماهنگی و رفع معارض ناحیه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38046
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷

کرونا :

مهاجرت جوانان باشتی در پی بیکاری

مهاجرت جوانان باشتی در پی بیکاری 3

باشت – فرماندار باشت گفت: متاسفانه به دلیل نبود کارخانه در باشت شاهد مهاجرت از شهرستان هستیم که امید است با آغاز به کار طرح های صنعتی شاهد روند معکوس مهاجرت باشیم.

 به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری باشت، سید مسعود حسینی فرماندار باشت در جلسه هماهنگی و رفع معارض ناحیه صنعتی روستایی شهرستان باشت ضمن اشاره به اهمیت سرمایه گذاری گفت: با هماهنگی و رایزنی های لازم با تعدادی از سرمایه گذاران مقدمات سرمایه گذاری در ناحیه صنعتی روستایی آبدهگاه فراهم شده که نقش ویژه ای در اشتغالزایی خواهد داشت.

فرماندار باشت افزود: یکی از ملزومات اساسی طرح های سرمایه گذاری همراهی و همکاری عمومی و مردمی با این طرح هاست چرا که سود اصلی این طرح های اشتغالزایی نصیب خود مردم خواهد شد.

مقام ارشد اجرایی شهرستان به معضل نبود کارخانه های صنعتی در باشت اشاره و بیان داشت: متاسفانه به دلیل نبود کارخانه در باشت شاهد مهاجرت از شهرستان هستیم که امید است با آغاز به کار طرح های صنعتی شاهد روند معکوس مهاجرت باشیم.

وی تصریح کرد: با شروع به کار طرح های اشتغالزایی افراد بومی در اولویت جذب و بکارگیری خواهند بود.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi