پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

نقش ویژه سپاه پاسداران در روابط سیاسی ایران

چرام-امام جمعه چرام گفت:سپاه پاسداران نقش مهمی را در روابط سیاسی ایفا می کند و ترامپ نیز خواهد دید که حرف های تکراری خود فایده ای ندارد. حجت الاسلام سید نورالله افشار امام جمعه چرام در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، پاسداری از ارزش های اصیل انقلاب اسلامی، یکی از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37994
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲

کرونا :

نقش ویژه سپاه پاسداران در روابط سیاسی ایران

نقش ویژه سپاه پاسداران در روابط سیاسی ایران 3

چرام-امام جمعه چرام گفت:سپاه پاسداران نقش مهمی را در روابط سیاسی ایفا می کند و ترامپ نیز خواهد دید که حرف های تکراری خود فایده ای ندارد.

حجت الاسلام سید نورالله افشار امام جمعه چرام در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، پاسداری از ارزش های اصیل انقلاب اسلامی، یکی از بزرگترین وظایف نیروهای امنیتی است و در سایه اتکال به خدای متعال، اعتقاد راسخ به «ولایت فقیه»، عمل به قانون و رعایت موازین شرعی تحقق پذیر خواهدبود.

وی افزود: در سایه زحمات این نیروها، حافظان نظم وامنیت، گامهای بلندی برداشته شده که رضایت عمومی را جلب نموده است و در همین راستااز فعالیت های شبانه روزی انها تقدیر و تشکر بعمل می آید.

امام جمعه چرام عنوان کرد: سپاه پاسداران نقش مهمی را در روابط سیاسی  ایفا می کند و ترامپ نیز خواهد دید که حرف های تکراری خود فایده ای ندارد.

حجت الاسلام افشار تاکید کرد: امید است در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و در پاسداری و حفاظت از خون شهداء در زمینه تحقق بیش از پیش اهداف عالی نظام در برخود با هنجار شکنان و مخلین نظم عمومی وبرقرای نظم وامنیت در جامعه موفق و موید باشید.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi