جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بانک ملی در ساخت مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد مشارکت می کند

دیشموک- مدیر امور شعب بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد از مشارکت ۵۵۰میلیون تومانی این بانک در سال ۹۶ برای ساخت مدرسه در استان خبر داد. احدالله امیری مدیر امور شعب بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با قدس آنلاین، با بیان اینکه، برای بنای مدرسه سه کلاسه روستای بناری یکصد میلیون تومان از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37859
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰

کرونا :

بانک ملی در ساخت مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد مشارکت می کند

بانک ملی در ساخت مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد مشارکت می کند 3

دیشموک- مدیر امور شعب بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد از مشارکت ۵۵۰میلیون تومانی این بانک در سال ۹۶ برای ساخت مدرسه در استان خبر داد.

احدالله امیری مدیر امور شعب بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با قدس آنلاین، با بیان اینکه، برای بنای مدرسه سه کلاسه روستای بناری یکصد میلیون تومان از محل مسئولیت های اجتماعی در اختیار بانک ملی، مشارکت دارد، افزود: در سال ۹۶ بانک ملی در استان کهگیلویه و بویراحمد برای ساخت سه باب بنای مدرسه در استان، مشارکت داشته است.

وی از بهره برداری دو بنا در دیگر نقاط استان خبر داد و خاطرنشان کرد: مدرسه سه کلاسه بناری امسال هم تکمیل و تحویل دانش آموزان می شود.

امیری بیان  کرد: در روستای چین بخش لوداب ۳۵۰ میلیون تومان و در پروژه تعمیر دبیرستان موشمی زیلایی هم یکصد میلیون مشارکت داشتیم که به بهره برداری رسیده اند.

امیری، نیاز منطقه بناری را به احداث و ساخت مدرسه ضروری دانست و گفت: مدرسه بناری با همت پیمانکار تلاش می شود تا پایان سال  تکمیل و به بهره برداری برسد.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi